دبیر ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در مسابقات بین المللی قرآن از روند تجهیز و آماده سازی شبستان مصلی برای آغاز مسابقات بین المللی قرآن از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:الحمدالله به یمن و برکت قرآن و با تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران تاکنون کارها به خوبی پیش رفته است و قابل قبول است.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در این مورد احساس می کنید خاطر نشان کرد:چیزی که الان ما به آن نیاز داریم حضور پرشور مردم در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) است چرا که وقتی مردم در صحنه ای حضور داشته باشند کمبودی احساس نمی شود.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور حیریه در مورد ویژگی سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن نسبت به دوره های گذشته تاکید کرد:ویژگی این دوره از مسابقات قرآنی ، برگزاری آن در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) است و طبعا مردم می توانند در آن از امکانات و خدمات بیشتری استفاده کنند.
 
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد:تناسب مکان برگزاری مسابقات، فضای معنوی آن و دسترسی سریع مردم به امکانات حمل و نقل شهری و سایر خدمات در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)آن را نسبت به مسابقات گذشته متمایز کرده است و این از ویژگی های ممتاز این دوره از مسابقات است.
 
رئیس ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در پایان تصریح کرد: پیش بینی می شود علاوه بر جامعه قرآنی روزانه پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی شرکت کنند.
/2759/