رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ، عصر امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و جامعه قرآنی کشور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، از 22 تا 27 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی با حضور نمایندگان بیش از 75کشور جهان در دو رشته حفظ کل و قرائت برگزار شد  گفت: امسال رقابت های این دوره از مسابقات در کیفتی افزون تر ودر مکانی جدید همراه با دهها برنامه فرهنگی وقرآنی  برگزار و به فضل الهی برگ افتخار دیگری بر کارنامه درخشان فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی افزوده شد.
 
رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن کریم  با اشاره به اینکه مدیریت تخصصی و فنی این دوره از مسابقات بر عهده 17 داور بود گفت: 10 داور خارجی و 7 داور ایرانی به همراه 5 نفر اعضای هیئت رئیسه داوران، داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.
 
حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد : آیین اختتامیه  سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ساعت 17 تا 19 عصر امروز سه شنبه  22 اردیبهشت ماه با حضور  مسئولان کشوری و لشکری ، نمایندگان مجلس و جامعه قرآنی کشور برگزار و از برترین قاریان و حافظان قرآن جهان اسلام وبرگزیدگان نخستین دوره مسابقات جهانی قرآنی روشندلان تجلیل می شود.
 
 قرائت قاری وحافظ برتر مسابقات امسال و قاری مدعو از جمله بر نامه های مراسم امروز است.
 
رقابت های سی وسومین دوره  مسابقات بین المللی قرآن کریم از روز پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 اردیبهشت از ساعت 16 تا 22 در مصلی تهران برگزار و با استقبال بی نظیر مردم قرآن دوست تهران مواجه شد.
/2759/