همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی، با حضور جمعی از مسئولان کشور نشان عالی روابط عمومی ایران به حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و منتخبان در سال 94 در حوزه روابط عمومی اهدا شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، همایش و جشن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور و جمعی از دست اندرکاران روابط عمومی و علوم ارتباطات در تالار وحدت برگزار شد.
 
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، محسن اسماعیلی عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب، محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار و منتخب مردم تهران در مجلس دهم از جمله مهمانان ویژه این آیین بودند.
 
در ادامه این مراسم 8 نفر از برترین ها و فعالان عرصه روابط عمومی های کشور در سال 94 تجلیل شدند.
 
براساس این گزارش در این مراسم از حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای تلاش وافر علمی و عملی در جهت نهادینه سازی فرهنگ وقف در سطح جامعه و برگزاری با شکوه مسابقات بین المللی قرآن در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی تجلیل و نشان عالی روابط عمومی ایران به ایشان اهدا شد.
 
این آیین و همایش به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران ، بنیاد رودکی ، دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.
/2759/