مراسم تجلیل از 166 نفر دست اندرکاران سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و 82 نفر از فعالان عملکرد سال 94 سازمان اوقاف با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مراسم تجلیل از دست اندرکاران مسابقات بین المللی قرآن و فعالان عملکرد سال 94 سازمان اوقاف با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عصر چهارشنبه 19 خردادماه برگزار شد.
 
براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین شوزب شیری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان در این مراسم با اشاره به اینکه عملکرد سال 94 ستاد سازمان اوقاف و امور خیریه توسط 4 تیم متشکل از 25 بازرس از 9 تا 12 اسفندماه سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت ، افزود : براساس این بازرسی های معاونت فرهنگی و اجتماعی ، معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه ، معاونت اوقافی ، حقوقی و امور مجلس و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی عملکرد شان در حوزه های مختلف بررسی و ارزیابی شدند.
 
وی اضافه کرد : همچنین ادارات کل تحقیق ، اداره کل منابع مالی غیرعمومی ، حراست ، گزینش ، دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات  ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، روابط عمومی و مرکز امور قرآنی عملکردشان توسط بازرسان بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
حجت الاسلام شیری با اشاره به رویکردها و محورهای این بازرسی تصریح کرد : اجرای برنامه های محوله ، هدایت و راهبری استانها ، اشراف و تخصص مدیر و کارکنان و رضایت مندی استانها از عملکرد از جمله محورها و رویکردهای این بازرسی ها بود.
 
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان اوقاف با اشاره به تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : روند برگزاری این مسابقات و فعالیت های کمیته های 15 گانه مسابقات توسط 20 بازرس بصورت رسمی رصد و ارزیابی شد و همچنین بازرسینی بصورت غیررسمی عملکرد کمیته ها را بررسی کردند.
/2759/