رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کشورهای امارات و ترکیه با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت : مسابقات قرآن جایزه بزرگ  دبی از 2 لغایت 20 ماه رمضان مصادف با  19  خرداد لغایت 8 تیرماه با حضور مجتبی علی رضا لو حافظ کل قرآن به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن در کشور ترکیه هم افزود : این مسابقات از 5  ماه رمضان آغاز و تا  15 این ماه مصادف با 22 خرداد  لغایت 1 تیرماه ادامه خواهد یافت و از کشورمان مهدی غلام نژاد در رشته قرائت و سعید علی اکبری در رشته حفظ حضور دارند.
 
وی با اشاره به برگزاری دیگر مسابقات بین المللی قرآن که در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، افزود : مسابقات قرآن کشورهای اردن و الجزایر نیز در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که نمایندگان جمهوری اسلامی یاران در این مسابقات نیز شرکت خواهند کرد.
/2759/