سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت : واقف گرانقدر سیرجانی برای دومین بار ملک خود را وقف عزای حضرت فاطمه (س) کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی با توضیح این مطلب گفت: توسط واقف نیکوکار رمضان گلزاری یک باب مغازه تجاری واقع در بازار شهرسیرجان وقف شد.
 
وی با اشاره به اقدام نیک واقف اظهار کرد: این واقف گرانقدر در مرحله اول یک هزار متر مربع از منزل مسکونی خود را جهت برپایی مجالس روضه خوانی شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه در قالب سنت حسنه وقف ثبت کرد.
 
 وی تصریح کرد واقف در راستای تکمیل اقدام نیک خود و به جهت  تامین مخارج و هزینه های مراسم روضه خوانی مغازه خود را وقف کرد.
 
طباطبایی با اشاره به روند ثبت احیاء موقوفات شهرستان خاطرنشان کرد : از ابتدای سال جاری به همت خیرین نیکوکار 3 مورد وقف جدید در این شهرستان محقق شده است.
 
 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان با توضیح  اجرای ویژه برنامه های ایام ما مبارک رمضان در جوار اماکن متبرکه اظهار کرد:این برنامه ها در قالب طرح ضیافت الهی در اماکن متبرکه شهرستان در خال برگزاریست.
/2759/