مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت : در راستای گسترش قرآن آموزی در بین جوانان، مدرسه حفظ شبانه‌روزی قرآن کریم در این استان راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام عباسیان  با اشاره به نقش و اهمیت قرآن آموزی در جامعه در تربیت یک جامعه قرآنی اظهار داشت: قرآن کریم انسان‌‌ها را به سبک زندگی اسلامی دعوت  و تعالی حقیقی را در ایمان و تقوا به انسان می داند.
 
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اهمیت توجه به توسعه فرهنگ قرآن آموزی در جامعه گفت: توسعه فرهنگ قرآن آموزی و انس با کلام وحی یکی از رسالت‌های اوقاف است که در این راستا تاکنون اقدامات موثری انجام شده است.
 
حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: اداره اوقاف استان مرکزی در راستای گسترش قرآن آموزی، راه‌اندازی  مدرسه حفظ شبانه‌روزی قرآن کریم را در دست اجرا دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط ثبت‌نام در این مدرسه شرط سنی 14 تا 23 سال، حضور به صورت شبانه‌روزی در محل برگزاری، تسلط بر روان‌خوانی و روخوانی و قبولی در مصاحبه است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان داشت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مدرسه می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
/2759/