مدیر کل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری در جریان دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت : 119 سند جهت موقوفات و بقاع متبرکه استان در سال 94 صادر شده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت ایام هفته قوه قضاییه اظهار داشت: با توجه به پی گیری های واحدهای حقوقی وثبتی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان و همچنین براساس تعاملات مثبتی که فیمابین اداره اوقاف و امور خیریه با اداره ثبت اسناد و املاک در استان وجود دارد در سال 94 تعداد 119 سند مالکیت موقوفات وبقاع متبرکه صادر شده است که 79 درصد برنامه محقق شده است.
 
عزیزی در ادامه بیان کرد : در حال حاضر در خصوص رقبات متصرفی استان براساس سیاست گذاری های سازمان اوقاف و امور خیریه تا پایان سال جاری باید 20 درصد از آن ها با اولویت موقوفات پررقبه سند دار شوند.
 
وی در ادامه تصریح کرد : در سال 1393 که تحقق 98% صدور اسناد را در پی داشت این اداره کل موفق به کسب 39 سند مالکیت شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه همکاران اوقاف وامورخیریه استان تمام تلاش خود در جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو درجهت اخذ اسناد مالکیت به کار می برند ادامه داد : این روند در راستای تامین منافع موقوفات و واقفین نیک اندیش و همچنین در جهت اجرای امینانه نیات واقفان صورت گرفته شده است و تا احقاق حقوق کامل موقوفات نیز این روند ادامه خواهد داشت.
 
عزیزی در پایان گفت: از همراهی مهندس بهرسی مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال وبختیاری در راستای تعامل مثبتی که بین این اداره کل و اداره کل اوقاف وامورخیریه استان ایجاد شده است کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
/2759/