نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، فرارسیدن عید سعید فطر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم مومن روزه دار، کارکنان سازمان اوقاف، ادارات تابعه، هیئت های امنا و خادمان بقاع متبرکه ، متولیان موقوفات و اصحاب وقف تبریک و تهنیت گفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدی که به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر منتشر شده آمده است: عید سعید فطر که عید بزرگ همه مسلمانان است، نشانه مهمی از عظمت اسلام و قرآن و وحدت مسلمانان و پاسداشت یکماه بندگی و عبودیت حق تعالی و تکریم مومنان روزه دار است.
 
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان، از درگاه باری تعالی مسئلت دارم، ملت های مسلمان با چنگ زدن به ریسمان الهی وحدت کلمه و تمسک به پیام های حیات بخش قرآن کریم ، پیروزی و نصرت اسلام  را در جهان رقم بزنند.
 
در ادامه این پیام با اشاره به مشکلات جهان اسلام و ملت های مسلمان در کشورهای فلسطین، عراق ، یمن و سوریه  و بحرین  و...آمده است : در ایام ماه مبارک رمضان مسلمانان عزیز در کشورهای اسلامی تحت ستم و نسل کشی و قتل و غارت و هجوم بی رحمانه صهیونیست ها، گروه های تکفیری و داعش و آل سعود خائن بودند ، در این ایام مبارک برای همه ملتهای تحت ستم، رهایی از قید ظلم و جور و پیروزی نهایی بر کفر جهانی را از درگاه خداوند متعال مسئلت  می نماییم.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در این پیام تاکید کرده است که امید داریم روزی نه چندان دور مسلمانان جهان نماز پرشکوه عید سعید فطر را در مسجد الاقصی و قدس شریف اقامه کنند.
/2759/