سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف برشایسته سالاری و ضرورت ارتقاء منابع انسانی کارآمد در این سازمان تاکید کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید “حسین حسینی” با اشاره به وظایف و عملکرد اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی در سازمان اوقاف اظهار داشت: این اداره کل موضوع برنامه جامع منابع انسانی را اولویت فعالیت های خود قرار داده وامیدواراست با استفاده از دانش روز و ظرفیت های بومی در راستای خدمت رسانی به کارکنان گامی موثر بردارد.
 
سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف درخصوص برنامه های آینده این اداره کل گفت:یکی ازبرنامه های ما تعامل بیشتر با سایردستگاه ها و استفاده از تجربیات و ظرفیت های موجود در آنها است.
 
وی با اشاره به اقداماتی که در گذشته صورت گرفته است ضمن قدردانی از مدیران سابق این اداره کل اظهار داشت: تلاش ما ایجاد تحولات مثبت و تکمیل اقدامات قبلی از جمله جذب و بکارگیری نیروهای متخصص،پیگیری جهت افزایش حقوق و تکمیل فرآیند ارزیابی عملکرد پرسنل این سازمان خواهد بود که امید است با تلاش همکاران مان در این حوزه با سرعت و دقت بیشتر به نتیجه مطلوب برسیم.
 
حسینی با اشاره به موضوع مجوزهای استخدامی اظهار داشت:از دیگر برنامه های مهم این اداره کل پیگیری مجوزهای استخدامی صادر شده در سراسر کشور با اولویت تبدیل وضعیت کارکنان خواهد بود که امیدواریم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.
 
ارتقاء سطح کارآمدی نیروی انسانی از دیگر برنامه های اداره کل منابع انسانی است که سرپرست این اداره کل بر اجرای آن تاکید کرد.
 
وی در این خصوص اظهار داشت:امیدواریم با استفاده از ابزارهای مدیریتی از جمله ارزیابی عملکرد و سایر مبانی قانونی در بحث استقرار نظامات پشتیبانی با رویکرد عدالت محوری در توزیع منابع و استفاده از نرم افزارهای نوین تصدی ها را در این حوزه کاهش دهیم.
 
وی از ایجاد کانونی متشکل از کارشناسان متخصص در این زمینه خبر داد و افزود: در صدد هستیم که با ایجاد بانک اطلاعاتی از مدیران و افراد شایسته نسبت به شناسایی و تربیت مدیران آینده سازمان گام موثری برداریم.
 
سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف با اشاره به موضوع آموزش ،مقوله آموزش ضمن خدمت کارکنان را مهم دانست و با اعلام اینکه موضوع نیاز سنجی آموزشی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است اظهار امیدواری کرد تا بر مبنای آن دوره های آموزشی هدفمندی ،را بر اساس نیاز و عملکرد کارکنان طراحی و برگزار نماید.
 
حسینی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب رفاهی به کارکنان،این موضوع را در بالا بردن روحیه کارکنان موثر دانست و افزود:ارائه خدمات رفاهی بر اساس عملکرد و تلاش هر یک از کارکنان باید متفاوت باشد.
/2759/