امام جمعه کرمانشاه، گفت : باید در راستای جاری کردن شئونات قرآن کریم در زندگی های تلاش بیشتری شود و برنامه ریزی لازم برای جذب جوانان به انجام فعالیت های قرآنی صورت بگیرد.
 
به گزارش راسخون، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و نُهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه، اظهار کرد: دشمنان اسلام از همان ابتدای نزول قرآن کریم همواره به دنبال خدشه وارد کردن به این معجزه الهی بودند.
 
 وی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه نتوانستند به این معجزه الهی خدشه ای وارد کنند، افزود: در حال حاضر نیز اقتدار اسلام در جهان بی نظیر است و قدرت‌ های بزرگ دنیا تسلیم منطق قرآن کریم هستند.
 
 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اعجاز قرآن کریم در ناکامی دشمنان در تحریف آن، تصریح کرد: چنانچه انسانها زندگی خود را بر اساس آموزه های قرآنی پایه گذاری کنند سعادتمند خواهند بود.
 
 آیت الله علما خاطرنشان کرد: خانواده ها باید در راستای قرآنی کردن زندگی خود برنامه ریزی های لازم را داشته باشند و در راستای جذب جوانان در فعالیت های قرآنی تلاش شود.
 
 به گفته این مقام مسئول، عجین شدن زندگی انسانها با قرآن کریم می تواند آرام آرام در زندگی انسانها تأثیرگذار باشد و هر اندازه شئونات قرآن کریم در زندگی انسانها جاری و ساری باشد بازهم کافی نیست.
 
 وی اضافه کرد: رمز موفقیت نظام در عجین کردن قرآن کریم با مدیریت ها، سیاست ها، ریاست ها و زندگی هاست و جامعه اسلامی ما طبق تأکیدات مقام معظم رهبری نیازمند کارهای فرهنگی است.
 
 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سایه اقدامات فرهنگی  برطرف می شود، گفت: کارهای فرهنگی در بلندمدت جواب می دهند.
/2759/