نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وجود فساد اقتصادی در جامعه اسلامی، گفت : اگر قرآن کریم محور زندگی مردم و مسؤولان قرار گیرد، دیگر شاهد فساد اقتصادی نخواهیم بود.
 
به گزارش راسخون، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی برق ساری، اظهار کرد : خدا را شاکریم که با قرآن آشنا شدیم و زیر سایه اهل بیت (ع) و امام‌زادگان زندگی می‌کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه قرآن و عترت را باید در زندگی الگو قرار دهیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم، افزود : گسترش مفاهیم قرآن کریم وظیفه حکومت اسلامی است و باید از ارزش‌های الهی در زندگی بهره‌گیری کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حاکمان و مسئولان دولتی باید سیره، روش و سلوک قرآنی را سرلوحه زندگی و امور اداری خود قرار دهند، ادامه داد: باید با قرآن آشنا شویم و در زندگی به آن عمل کنیم.
 
طبرسی با بیان اینکه قرآن کریم و ارزش‌های الهی بهترین راه، روش و الگوی زندگی است که همه بشر می‌توانند از آن بهره‌گیری کنند، عنوان کرد : قرآن کریم باید در متن زندگی مسلمانان به‌کارگیری شود تا شاهد جامعه اسلامی باشیم.
 
وی با بیان اینکه حفظ، توجه، فهم و در رأس آن تفسیر قرآن کریم در کشور به برکت انقلاب اسلامی محقق شد، خاطرنشان کرد : قبل از انقلاب اسلامی کسی به قرآن توجه نمی‌کرد و قرآن در مهجوریت قرار داشت اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و پرورش مفاهیم قرآنی در جامعه هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف شاهد تلاوت قرآن کریم هستیم اما در کنار تلاوت باید قرآن را در زندگی به‌کارگیریم و عملیاتی کنیم، تصریح کرد : قرآن کریم در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها کاربرد دارد.
 
طبرسی با بیان اینکه اگر با دقت زیاد به قرآن کریم نگاه کنیم روح و جان ما را تغییر می‌دهد، افزود : جلسات و مسابقات قرآن باید زمینه‌ای برای ایجاد جامعه قرآنی و عمل به قرآن کریم باشد.
 
وی با انتقاد از وجود فساد اقتصادی در جامعه اسلامی، گفت : در ادارات جمهوری اسلامی نباید فساد مالی وجود داشته باشد و اگر قرآن کریم محور زندگی مردم و مسؤولان قرار گیرد، دیگر شاهد فساد اقتصادی نخواهیم بود.
/2759/