مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت : اوقاف در راستای اجرای نیت واقف و کسب عواید موقوفات از تعدادی از دستگاه های اجرایی استان طلبکار است که این مسئله پیگیری می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
 
حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این دیدار با بیان اینکه اوقاف نهایت همکاری با مسئولان استانی، کشوری و نمایندگان مجلس را دارد و این مسئله را وظیفه خود می داند، افزود: اوقاف مازندران از نظر ساختاری جزو ادارات سطح یک کشور است.
 
وی با بیان اینکه 4 هزار خادم در مساجد استان فعالیت می کنند که بیمه هستند، تصریح کرد: 3 هزار خادم افتخاری و 50 مدیر اجرایی در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در حال فعالیت هستند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه161 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در استان در حال اجرا است، ادامه داد: اوقاف در راستای اجرای نیت واقف و کسب عواید موقوفات از تعدادی از دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها طلبکار است که این مسئله پیگیری می شود و نیازمند حمایت بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.
 
این مسئول از حضور فعال آقای شریعت نژاد در بازدید از ادارات اوقاف قدردانی کرد و گفت: اوقاف در نشست بودجه ای و اعتبارات امامزادگان ویژه دیده شود.
 
علیزاده با بیان اینکه اوقاف در اختصاص اعتبارات مظلوم واقع شده است، بیان کرد: اوقاف در اجرای نیت واقف نمی تواند خلاف نیت واقف عمل کند.
/2759/