رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه موکبی نیز در فامنین به زائران ورودی و خروجی خدمات ارائه می‌کند، گفت : اوقاف همدان خدمات پشتیبانی را به موکب شهر فامنین و ماماهان خواهد داشت.
 
به گزارش راسخون، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: موکب مستقر در عوارضی همدان ـ ساوه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیر برگشت طی روز آینده فعال می‌شود.
 
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ضمن تأکید بر پذیرایی مطلوب از زائران اربعین حسینی در همدان اظهار کرد: همدان با استقرار در مسیر کربلا، توفیق استقبال و بدرقه زائران حسینی را دارد که امیدواریم این امر به نحو مطلوبی انجام شود.
 
وی تصریح کرد: اوقاف همدان نیز به همراه ستادهای مردمی آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر تردد از استان همدان را دارد.
 
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان یادآور شد: موکبی در عوارضی همدان ـ ساوه طی سه روز آینده فعالیت خود را شروع می‌کند که عمده فعالیت آن برای زمان برگشت زائران است.
 
وی تصریح کرد: این موکب نسبت به خدمات‌رسانی به زائران و ارائه غذای گرم، میان وعده‌هایی چون کیک و کلوچه و چای خواهد پرداخت.
 
حسینی با بیان اینکه موکبی نیز در فامنین به زائران ورودی و خروجی خدمات ارائه می‌کند، گفت: اوقاف همدان خدمات پشتیبانی را به موکب شهر فامنین و ماماهان خواهد داشت.
 
وی با اشاره به برودت احتمالی هوا در ایام منتهی به اربعین حسینی یادآور شد: بر این اساس امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهرستان همدان نیز در صورت نیاز پذیرای زائران خواهد بود.
/2759/