نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : حضور میلیونی مردم در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به‌ویژه روز اربعین یکی از موضوعاتی است که دشمنان از آن هراس دارند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بازدید از موکب‌های سیدالشهدا(ع) کرمانشاه، با بیان اینکه راه انقلاب و ملت ایران به تأسی از سیره و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، گفت : ملت ایران در دوران دفاع مقدس خود را به اثبات رساند و همواره با کفر و نفاق و ظلم در جهان مبارزه کرده است.
 
وی در ادامه با اشاره به عظمت راهپیمایی اربعین، افزود : اربعین قوت قلب مسلمانان و هویت شیعیان است و مردم با راهپیمایی خود این اقتدار و صلابت را به رخ جهانیان خواهند کشید.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد : ما هرچه داریم از عاشورا و امام حسین(ع) است و حضرت سیدالشهدا(ع) نورالهی است و این حرکت مردمی جزئی از انوار الهی است که در دل‌های محبان اهل بیت(ع) روشن است.
 
 حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد : اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است که نشئت گرفته از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایشان بوده است و پرچم نهضت او همیشه در اهتزاز و برافراشته خواهد ماند.
 
وی گفت : حضور میلیونی مردم در مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به‌ویژه روز اربعین یکی از موضوعاتی است که دشمنان از آن هراس دارند چرا که فرزندان این ملت با نثار خون خود در دفاع از حرمین شریفین عشق و ارادتی که نشئت گرفته از مواحب امام حسین(ع) است را نشان داده‌اند.
 
حجت‌الاسلام محمدی در بازدید از محل اسکان زائران اربعین، اظهار کرد : از خادمانی که شبانه‌روزی در خدمت زائران اربعین حسینی هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.
/2759/