مجمع نمایندگان استان سمنان با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دیدار و گفت و گو کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، در این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام واحدی، مدیرکل اداره اوقاف استان سمنان، ابوالفضل حسن بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، سید حسن حسینی نماینده مردم شاهرود، احمد همتی نماینده مردم سمنان و غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار برگزار شد، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : ظرفیت وقف و امامزادگان کمک به دولت است و اگر دولت یک بار در این عرصه ها سرمایه گذاری کند، پس از آن این موقوفات خود را اداره خواهند کرد و دیگر نیازی به کمک های دولتی نخواهد بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود : بنای دولتی کردن وقف و امامزادگان را نداریم ولی کمک دولت در این بخشها    هر چند به مقدار اندک، باعث دلگرمی مردم می شود.
 
در این جلسه همچنین مدیرکل اوقاف استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان سمنان خواستار گنجانده شدن طرح میقات الرضا(ع) در برنامه ششم توسعه کشور شد.
 
حجت الاسلام واحدی خاطرنشان کرد : در زمینه فرهنگ سازی وقف باید همه ارگان های کشور ورود پیدا کرده و سازمان اوقاف را در این امر یاری کنند.
 
طرح میقات الرضا(ع) به منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران حرم مطهر رضوی در بقاع متبرکه 6 استان منتهی به مشهد اجرا می شود.
/2759/