آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و حجت‌الاسلام هاشمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس عبدالرضا عابد در این مراسم گفت: حجت الاسلام گرایلی از خانواده بزرگ علما و رزمنده و مجاهد دوران دفاع مقدس است و در دوران تصدی تحولی در راستای هموار کردن مسیر وقف فراهم کرد.
 
وی افزود: ایشان با خدمات خود در حوزه وقف شفافیت لازم را در نیات واقفین فراهم کردند و خراسان جنوبی امروز در این عرصه استان موفقی است.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حجت‌الاسلام هاشمی نیز هفت سال سابقه مدیریت در استان‌های مختلف را دارند و جانباز و رزمنده دفاع مقدس هستند.
 
عابد با بیان اینکه حجت الاسلام هاشمی در استان هرمزگان علی رغم همه دوری‌ها و عقب‌ماندگی‌ها کار بزرگی را در حوزه وقف انجام دادند، اظهار داشت: اقدامات انجام شده در بخش سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی رضایت بخش است. استان هرمزگان هم به جهت مسائل اقتصادی، موقعیتی خاص دارد و حجت‌الاسلام هاشمی توانست برای احیا و آبادانی موقوفات تلاش زیادی را متحمل شدند.
 
در این مراسم با قدردانی از خدمات 5 ساله حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیر کل سابق استان، حجت الاسلام هاشمی به عنوان مدیر کل جدید استان خراسان جنوبی معرفی و مشغول به کار شد.
/2759/