رئیس رسانه ملی در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه از پوشش خبری و رسانه ای گسترده سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان اجرایی مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم با دکتر علی عسگری، رئیس رسانه ملی پیرامون سی و‌چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، رئیس ستاد عالی هماهنگی مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با ارایه گزارش از این دوره از مسابقات قرآن  و  ظرفیت‌های سازمان اوقاف؛ در خصوص عملکرد نهادها و سازمان‌های همکار دربرگزاری این دوره از  مسابقات مطالبی را بیان کرد.

در ادامه دکتر علی عسگری، رئیس رسانه ملی بر  پوشش خبری و رسانه‌ای گسترده این دوره از مسابقات و استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی در ترویج فرهنگی غنی قرآن‌کریم تاکید کرد.

گفتنی است سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران از 30 فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه در محل مصلی تهران برگزار می شود.
/2759/