تولیت آستان قدس رضوی در حرم امامزادگان محمد محروق و ابراهیم نیشابور گفت : در کشورهای منطقه اوضاع و شرایط فرق کرده و مجاهدان در راه خدا زمام امور را به دست گرفته اند که به امید خدا پیروزی نهایی با مستضعفان جهان است.

به گزارش راسخون، به مناسبت سالروز ورود امام رضا(ع)، مراسم دعای پر فیض ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رییسی، تولیت آستان قدس رضوی در آستان مقدس امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) شهرستان نیشابور برگزار شد.

حجت الاسلام رییسی در این مراسم گفت : اصل مبارزه با ظلم و مستكبران را همه امامان معصوم(ع)با جديت دنبال كردند وه اگر در روش ها و تاكتيك ها تفاوتي وجود داشته در ارزش و اصل مبارزه هيچ ترديدي نبوده است.

وی اظهار کرد: نسخه سازش با قدرتهاي بزرگ در سيره و سلوک ائمه اطهار(ع)وجود ندارد و همه آن بزرگواران در مقابل ستمگران و مستكبران ايستادگي كرده اند.

توليت آستان قدس رضوي با بیان اینکه به بركت انقلاب اسلامی، خداوند در زندگي فردي و اجتماعي مردم ايران حاکم است، گفت: مکتب انتظار، مکتب 'ما می توانیم' است، لذا با هدايت هاي مقام معظم رهبري، اجازه نخواهيم داد سرنوشت ما را مستكبران رقم بزنند.

وی گفت: در کشورهای منطقه اوضاع و شرایط فرق کرده و مجاهدان در راه خدا زمام امور را به دست گرفته اند لذا پیروزی نهایی مستضعفان جهان سنت الهی است.
/2759/