رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه بابیان اینکه هر مقداری به درآمد موقوفات اضافه شود در اختیار مردم قرار می‎گیرد، گفت : همه باید به موقوفات به عنوان سرمایه ملی نگاه کنیم، سرمایه وقف باید قیمت بیشتری داشته باشد به این دلیل که سود و درآمد این سرمایه در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرد و باید تلاش کنیم که همگان از این سرمایه به خوبی بهره‌ ببرند.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت‌الاسلام  والمسلمین علی  محمدی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف  وامور خیریه مازندران در ساری  اظهار کرد: مازندران سرزمین عالمان، اندیشمندان، بزرگان علم و فقاهت و نیز سرزمینی که در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: همکاران ما در اوقاف سراسر کشور مجاهدانه برای احیا موقوفات تلاش می‌کنند.

وی با اعلام اینکه برنامه‌ها هدفمند و همه جانبه در حال پیگیری است، گفت: در سطح کشور اقدامات حقوقی و ثبتی ما از سال 1310 تا 1389 اقدامات ثبتی به یک طرف و در این چند سال اقدامات بسیار اثرگذاری انجام شده است.

 حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: این اقدام توفیق الهی و همکاری همه جانبه مدیران بود که با اعتقادات در این راه گام گذاشتند و باید وقف که میراث ائمه اطهار هست را به خوبی حفظ کرد.

وی با اعلام اینکه موقوفات و وقف ظرفیت بسیاری مناسبی برای خدمت به جامعه دارد، افزود: امید داریم که این ظرفیت مناسب را به فعلیت برسانیم تا همه از موهبت وقف استفاده کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: در سطح کشور در هر سال برنامه به مدیران ابلاغ و پس از آن مطالبه می‌شود.

وی اضافه کرد: باید آثار کار همکاران ما را در آبادی رقبات و موقوفات ببینیم،بهره‌وری مناسبی از موقوفات باید انجام شود و از مدیران استانی درخواست می‌کنیم که پیشنهادهای خویش را در این حوزه ارائه دهند و از این ظرفیت برای درآمدزایی به خوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدی با اعلام اینکه هر مقداری از درآمد موقوفات اضافه  شود در اختیار مردم قرار می‎گیرد، گفت: همه باید به موقوفات به عنوان سرمایه ملی نگاه کنیم، سرمایه وقف باید قیمت بیشتری داشته باشد به این دلیل که سود و درآمد این سرمایه در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرد و باید تلاش کنیم که همگان از این سرمایه به خوبی بهره‌ ببرند.

وی اضافه کرد:  از پیشنهاد عملی و اجرایی برای افزایش درآمد موقوفات به خوبی استقبال می‌کنیم و آرزوی ما این است که روزی همه مردم شهادت بدهند که این ظرفیت به فعال رسیده و در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

 وی با اعلام اینکه اقدامات مناسبی در زمان مدیریت حجت‌الاسلام علیزاده در استان انجام شد، تصریح کرد: مدیران استانی هم برای پیشبرد اهداف همکاری مناسبی با وی داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حیدری به عنوان مدیرکل اوقاف مازندران به مدت سه سال منصوب و از خدمات حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل سابق  قدردانی شد.
/2759/