چهارمین نشست مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور بررسی ابعاد پوشش مناسب چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، نشست  مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امورخیریه با موضوع انعکاس و پوشش رسانه ای  چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه که دکتر محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و تعدادی از مدیران گروه های برنامه ساز و فنی به همراه حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مدیران این سازمان حضور داشتند، درباره پیگیری موارد مطرح شده در جلسات گذشته و همچنین ارائه پیشنهادهای جدید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مسابقات ، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این جلسه به اختصاص ویژه برنامه ای به این مسابقات اشاره کرد و گفت : شبکه قرآن و معارف سیما این آمادگی را دارد که ویژه برنامه ای زنده پیرامون بررسی مسابقات قرآن در روزهای شنبه و در ساعات پربیننده به روی آنتن ببرد .

همچنین محمدزاده ضمن تاکید به ایجاد فضایی برای معرفی متسابقین یادآور شد ، باید فضایی ایجاد کرد که مخاطبان با متسابقین آشنا شوند و برنامه هایی همچون : رصد ، 1451، راه نشان و حتی گلستان و بوستان این ظرفیت را دارد که با دعوت از آنها به این مقوله بپردازد.

طراحی و استفاده از نرم افزارهای به روز جهت ارتباط سریع و راحت مخاطب با مسابقات ، تهیه کلیپ هایی کوتاه از بیوگرافی داوران و متسابقین ، تهیه و تدوین بانک اطلاعات متسابقین کشور ، نظم بیشتر در اجرا ، تهیه و تولید کلیپ هایی از حواشی مسابقات و... از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد انجام گیرد.

جلسات هماهنگی برگزاری و پوشش این مسابقات در هفته های قبل برگزار و هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
/2759/