در نخستین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، دو تن از متسابقین اذان آذربایجان‌غربی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در نخستین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، دو تن از متسابقین اذان آذربایجان‌غربی یعنی "مرتضی موذنی" و "وحید سیاح" به رقابت می‌پردازند.

در این رقابت‌ها حامد آداک از استان اردبیل، سیدرضا حسینی از اصفهان، علیرضا آسا از ایلام، حسین آقایی از البرز، محمدعلی هاشمی از بوشهر، مهدی صادقی از چهارمحال و بختیاری و رضا سیامی از خراسان جنوبی در نخستین ساعات برگزاری مسابقات قرآنی به قرائت اذان می‌پردازند.

همچنین فردا سیدعلی حسینی از خراسان رضوی، حمید ساعدی از خراسان شمالی، خیرالله عصمان‌زاده از خوزستان، سیدرضا حسینی از زنجان، مرتضی خادم از سمنان، علی صیامی از سیستان و بلوچستان، محمدحسن توفیق‌زاده از فارس، مراد رفعتی از قزوین، مرتضی معصومی از قم و حسن صادقی از کردستان نیز در این رشته به رقابت با سایر متسابقین می‌پردازند.

لازم به ذکر است که مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز شنبه 11 شهریور در بخش برادران در حسینه ثارالله ارومیه برگزار می‌شود.
/2759/