رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت : امامزاده کرار(ع) اصفهان جهت پذیرایی از زائران اربعین امام حسین(ع) به مدت 12 روز با برپایی موکب در کشور عراق پذیرای زائران و شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین است.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت : براساس هماهنگی های به عمل آمده با معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی امامزاده کرار(ع) خیابان جی اصفهان موکبی را برای پذیرایی از زائران سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در روز اربعین در کشور عراق برپا می کند.

وی افزود : این موکب از ده روز قبل از اربعین حسینی میزبان زائران و عاشقان امام حسین(ع) برپا می شود و تا روز پس از مراسم اربعین نیز از زائران در سه نوبت با توزیع صبحانه، ناهار و شام و میان وعده از زائران پذیرایی می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خاطر نشان شد : کلیه هزینه های این موکب از طریق خیرین و بانیان با نیت پذیرایی از زائران امام حسین(ع) تامین می شود.
/2759/