ویرایش عکس شهریور 99

معاون سیما با حضور در استودیوی برنامه «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی در زمان پخش زنده از روند تولید و پخش این برنامه در اربعین حسینی جویا شد.


به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوج، مرتضی میرباقری در بازدید از استودیو برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی با قدردانی از عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) سرمایه بی نظیر و بی بدیل هنگفت عالم تشیع محسوب می‌شود و هر چه این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحث‌های معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود، می‌تواند در روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیرگذار باشد و ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تاکید بر تولید برنامه مخاطب خاص افزود: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه‌های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیو کربلا پخش می‌شود که نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه‌های دیگری نیز باید در کنار این برنامه قرار بگیرند و تلاش شود در ساختار‌های دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم.

معاون سیما گفت: یکی از ابتکارات بسیار پسندیده و کارآمد برنامه «مخاطب خاص» آن بوده است که برنامه‌ای که به صورت هفتگی روی آنتن می‌رفت پخش آن به صورت دهگی صورت گرفت و توانست با قلب میلیون‌ها مردم که متوجه این نقطه مقدس است همراه شود و نقش موثر و مثبتی به منظور ارتباط مردم با سیدالشهدا و مرقد مطهر ایشان داشته باشد.

وی ادامه داد: «مخاطب خاص» باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک‌ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه، از مردمی که به زیارت امام حسین (ع) آمده اند نیز برای حضور در این برنامه استفاه کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد، افزود: برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم عزیز در ماه‌های مانند ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت‌های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیو مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.

وی گفت: برنامه‌های معرفتی باید از حالت مناسبتی و هفتگی خارج شود و با طراحی ویژه به صورت روزانه در کنداکتور سیما قرار بگیرد.
/2759/