مدیر امامزاده اهل بن علی (ع) گفت : با اجرای طرح آرامش بهاری به دنبال استفاده از ظرفیت خانواده‌ها و بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی و پیشرفت خانواده متعالی، به تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی در جامعه هستیم.

به گزارش راسخون، سیدحسام رضوی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: مراسم نوروز جایگاه ویژه‌ای در بین مردم ما دارد و ارادت آنها به اهل بیت(ع) موجب شده برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور در امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه را داشته باشند.

وی با اشاره به معنویت و آرامش روحانی موجود در این اماکن مقدس و متبرک خاطرنشان کرد: کارفرهنگی نیازمند کار چندجانبه و مستمر است. برای مثمرثمر بودن هر فعالیت فرهنگی نمی‌توان تنها بر یک گروه و قشر اجتماعی تمرکز کرد. به طور مثال کار فرهنگی صرفا برای کودک تا زمانی که والدین و اطرافیان نیز در این سیاست‌های فرهنگی درگیر نشوند، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

رضوی‌نژاد خاطرنشان کرد: در ایام نوروز همانند طرح آرامش بهاری می‌توان از ظرفیت خانواده‌ها در مشارکت در امور فرهنگی استفاده کرد و با بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی و پیشرفت خانواده متعالی، به تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی در جامعه پرداخت.

مدیر بقعه متبرکه اهل بن علی(ع) در پایان گفت: با هدف رشد و تعالی جامعه می‌توان سیاست‌های فرهنگی را برای اقشار و گروه‌های مختلف جامعه و در ارتباط با یکدیگر طرح‌ریزی کرد.
/2759/