مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف شورای مشورتی قرارگاه پیگیری سازمان اوقاف را مغز متفکر این قرارگاه دانست و گفت : تبیین هدف برای قرارگاه پیگیری، بروزرسانی دستورالعمل قرارگاه از جمله فعالیتهای شورای مشورتی است.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی؛ مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی قرارگاه پیگیری سازمان اوقاف اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای ثابت شورا یعنی کارشناسان هماهنگی و پیگیری استانهای تهران، همدان، اصفهان، سمنان و قزوین در سازمان اوقاف برگزار شد.

وی درباره تشکیل قرارگاه پیگیری در سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: این قرارگاه چند سالی می‌شود که با توجه به  دستورات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان مبنی بر اولویت قرار دادن پیگیریها تشکیل شده است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف افزود: فعالیتهای قرارگاه پیگیری عبارتند از پیگیری برنامه‌های ابلاغی درون‌سازمانی، پیگیری مکاتبات سازمانی  و هیئت رئیسه (رئیس، قائم مقام و مدیرکل حوزه ریاست  سازمان) و ارجاع به واحدهای مربوطه و پیگیری مصوبات جلسات شورای معاونین، همایش مدیران و قرارگاه پیگیری است.

ربیعی با اشاره به اینکه شورای مشورتی به‌عنوان یک قوه عاقله و مغز متفکر در قرارگاه پیگیری تشکیل شده است، تصریح کرد: تبیین هدف برای قرارگاه پیگیری، بروزرسانی دستورالعمل قرارگاه، اصلاح و رفع نقاط ضعف شیوه اجرایی قرارگاه، استفاده از ابزارهای دقیق‌تر، ایجاد پلهای ارتباطی جدید بین کارشناسان قرارگاه و استفاده از نرم‌افزارهای جدید برای افزایش عملکرد قرارگاه از جمله فعالیتهای شورای مشورتی قرارگاه پیگیری سازمان اوقاف است.

رئیس قرارگاه پیگیری و شورای مشورتی این قرارگاه با بیان اینکه در جلسه اول این شورا، سامانه پیگیری آموزش داده شد و حاضران به بحث و تبادل نظر پرداختند، یادآور شد: با توجه به موضوع جلسات اعضای مهمان هم به شورای مشورتی قرارگاه پیگیری سازمان اوقاف اضافه می‌شوند.
/2759/