صبح امروز به همت ایفمارک(مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران)، دومین کنگره بین المللی فوتبال کلینیک با حضور چهره های ورزشی افتتاح شد.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، در این مراسم علاوه بر میهمان خارجی و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا، افراد شاخصی چون دکتر محصص، دکتر بیژن ذوالفقارنسبت، صادق درودگر،دکتر آصفی، دکتر هاشمی، لیلا صوفی زاده، محمدرضا کشوری فرد، فریدون معینی، دکتر علیرضا اسدی، بیژن خراسانی و ... حضور داشتند.
 
در این مراسم شاهد پیام تصویری خانم مویا داد که رئیس کمیته بانوان ای اف سی و از اعضای کمیته زنان فیفا بودیم که وی ضمن تشکر از خانم هراتیان ریاست این مجموعه، هم‌چنین ورزش را وسیله ای برای رسیدن به کمال و آموزش کنار هم قرار گرفتن معرفی کردند‌. هم‌چنین ابراز خشنودی کرد که تعداد ورزشکاران زنان ایرانی روز به روز افزایش پیدا کرده است.
 
بخش دوم مراسم با سخنرانی دکتر جمشید اثنی عشری (مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هیات‌مدیره ایران‌مال) ادامه یافت.
 
وی ضمن خوشحالی از این که در مجموعه ایران مال از فرهنگ ۲ هزار ساله ایرانی استفاده شده است افزود: از ویژگی های مهم این مجموعه این است که توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود و ادای وظیفه ای است که در برابر ایران داریم. همیچنین این مجموعه سعی دارد نگاه علمی‌تری به فوتبال داشته باشد.
 
در بخش سوم ضمن تقدیر از دکتر رازی، وی برای دقایقی سخنرانی کرد:"عاقبت بخیری برای شغل هایی چون مربیگری و پزشکی است اما میتواند وجهه انسانیت را هم از دست بدهد به همین خاطر باید همیشه به این فکر کنیم چه کاری باید انجام دهیم نه این که چه کاری برای ما می‌توانند انجام دهند. باید به دنبال اصل باشیم.
 
بخش چهارم مراسم از نسیمه غلامی (کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران ) تقدیر شد. بازیکن زنان تیم ملی فوتسال ایران گفت: "سوگند یاد می‌کنم که به حفظ فرهنگ ایران و لبخند کودکان کار ایران کمک کنم و نمونه فعال در عرصه بین المللی باشم و در  در راه شکوفایی ایران قدم بردارم.
 
در بخش پایانی مراسم نیز صادق درود‌گر از حاضران در کنگره تشکر کرد و گفت:" امروز بسیار خوشحالم که مجموعه‌ی ایران مال در آینده بزرگترین قطب توریستی و مهاجرتی ایران خواهد شد.