اولین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی کشور در قزوین راه اندازی شد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: اولین تاکسی اینترنتی تشریفات در قزوین، از نوع تاکسی لوکس آریو است و در حال حاضر ۱۰ دستگاه از این تاکسی‌ها به امکانات ویژه تشریفات مجهز شده اند.

به گفته عرشیان، این تاکسی‌ها به سیستم وای فای و همچنین ۳ دستگاه نمایشگر پخش فیلم (یک دستگاه در صندلی جلو و دو دستگاه در صندلی عقب) مجهز هستند.

عرشیان ادامه داد: همچنین این تاکسی‌ها به سیستم خاموش کردن آتش مجهز هستند و رانندگان آن برای مقابله با حوادث غیر مترقبه آموزش دیده اند.

وی ادامه داد: در تاکسی تشریفات از مسافران با میوه فصل، نوشیدنی و تنقلات پذیرایی می‌شود و امکان شارژ گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت در داخل تاکسی نیز فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تمامی رانندگان این تاکسی‌ها دارای لباس فرم مخصوص و برخی از آنان به زبان خارجه نیز مسلط هستند.

عرشیان اضافه کرد: همچنین این تاکسیرانان همگی تحت نظر مدرس بین المللی، دوره تخصصی رانندگی تدافعی ویژه خودرو‌های سبک را در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین گذرانده اند و دارای گواهی نامه مخصوص هستند.

عرشیان تصریح کرد: تاکسی اینترنتی تشریفات دارای تعرفه‌ای بسیار مناسب و آماده خدمت رسانی به شهروندان، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف است .

عرشیان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند نرم افزار این تاکسی را از طریق کافه بازار، ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۰۰۸۰۶۰ و یا از طریق سیب اپ دریافت کنند.




 

مطالب مرتبط
ایرانگردی با «ویلای کاکایی‌ها»
بودجه پیشنهادی دستگاه‌های فرهنگی در سال آینده + جدول
جلیقه زردهای فرانسه مهمان برنامه «عصر» نادر طالب‌زاده شدند