به گزارش راسخون به نقل از راشاتودی؛ لی کمپ، کمدین، بازیگر، نویسنده و فعال آمریکایی در برنامه‌ای اعلام کرد هسته مرکزی قدرت در آمریکا، تفرقه و دعواهای سیاسی خود را کنار گذاشتته و با خوشحالی متحد شدند تا در امور داخلی کشور دیگر دخالت کنند، دخالتی که با حمایت و جوسازی رسانه‌ای شبکه‌های آمریکایی همراه شده است.

این کمدین گفت: «من نمی‌گویم همه چیز در ونزوئلا خوب است – نه این طور نیست؛ ولی تبلیغات رسانه ‌ای جنگ‌طلبانه و امپریالیسم آمریکایی چیزی را درمان نمی‌کند.»

او هم‌چنین افزود: «دولت ما (آمریکا) کودتا را در ونزوئلا ایجاد کرد؛ کودتایی که توسط رسانه‌های اصلی و جریان‌ساز از MSNBC تا فاکس‌نیوز، NPR و... حمایت و پشتیبانی می‌شود.»

او در ادامه لیستی از کشورهایی که آمریکا در امور آنها دخالت کرد – یا از طریق ورود به آنجا و یا در بیشتر مواقع از طریق حمله - و وضع آنها بدتر از سابق شده است، ارائه داد؛ مانند عراق، لیبی و سوریه.
اما تفکر سوسیالیستی ونزوئلا، آن را در مقابل واشنگتن قرار داده است؛ این در حاالی است که ذخایر نفتی ونزوئلا یک هدف ژئوپلتیک وسوسه‌انگیز برای آمریکاست.

لی کمپ در ادامه اظهار داشت: «مردم ونزوئلا خودشان حق تعیین سرنوشت دارند، صرف نظر از اینکه ما چه احساسی نسبت به دولت فعلی این کشور داریم.» او در جمع‌بندی به این موضوع اشاره کرد که بین رهبر مخالفان ونزوئلا، خوان گوایدو و واشنگتن و هم‌چنین صندوق بین‌المللی پول رابطه محکم و قوی وجود دارد.