مدیر آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) از افتتاح سالن ورزشی امام سجاد (ع) وابسته به این آستان خبر داد و گفت: این سالن ورزشی با استاندارد‌های کامل و از طریق درآمد‌های این امامزاده احداث شده است.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس؛ مهدی مزینانی مدیر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) علیه السلام گفت: سالن ورزشی امام سجاد علیه‌السلام که از طریق درآمدهای این امامزاده ساخته شده است امروز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این سالن در راستای طرح جامع امامزاده ساخته شده که طی این طرح قرار است امکانات ورزشی، کتابخانه دیجیتال، سالن جلسات و دو طبقه پارکینگ ساخته شود، همچنین قرار است بوستانی در جوار آستان احداث و به بوستان نهج‌البلاغه متصل شود.

وی افزود: در مراسم فردا سردار رحیم صفوی رئیس هیئت امنای آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) و سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه اعضای تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

مدیر آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته غبارویی آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) در ابتدای مراسم صورت گرفته و نماز جماعت اقامه و سپس میهمان در مراسم افتتاحیه شرکت خواهند کرد. همچنین یوسف کرمی و مهدی بی‌باک از قهرمانان تیم ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مزینانی گفت: این باشگاه فرهنگی ورزشی با رعایت استانداردهای روز جهانی ساخته شده و قرار است از این پس ورزش‌های سالنی در آنجا انجام شود ضمن اینکه تمرینات تیم ملی تکواندو هم از این پس در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.




 

مطالب مرتبط
درخواست ترامپ برای استعفای نماینده مسلمان کنگره
جامعه مدرسین طی پیامی شهادت زکریا جابر را تسلیت گفت
آیت‌‌الله ‌صافی‌گلپایگانی خواستار برخورد کشورهای اسلامی با عوامل شهادت زکریا جابر در مدینه منوره شد