کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه علیرضا منصوریان برای پیراهن ما می جنگد، گفت: استقلال از لحاظ مهره ای یک تیم خیلی خوب هم بیرون زمین دارد و بازی سختی داریم اما آماده ی رویارویی با این تیمیم و با تمام قوا دنبال شکست آنها هستیم.
 
قاسم حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص پیروزی بزرگ ذوب آهن مقابل الغرافه قطر در مرحله ی پلی آف آسیا و رسیدن به مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت: واقعا شرایط سخت و حساسی برای ما مقابل این حریف قطری بود. به خصوص اینکه در این فصل در لیگ برتر نتوانستیم، آن طور که باید در نتیجه گیری موفق شویم. این بازی را باید هرطور بود، با موفقیت پشت سر می گذاشتیم تا بتوانیم به مرحله ی گروهی برسیم که خدا را شکر اتفاق افتاد.
 
وی افزود: اول بازی با الغرافه غافلگیر شدیم و متاسفانه 2 گل از حریف دریافت کردیم. این بازی می توانست نقطه ی عطف تیم ما باشد چرا که هم از لحاظ انگیزشی و هم روحی کمک بزرگی به بازیکنان می کرد. خدا را شکر توانستیم که از این آزمون سخت و دشوار سربلند بیرون بیاییم چون سال سخت و بد تیم را تقریبا پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم از انتهای جدول لیگ هم فاصله بگیریم.
 
کاپیتان ذوب آهن تصریح کرد: برنامه ی ما این بود که مقابل الغرافه گل نخوریم اما 2 گل بد خوردیم. در نیمه ی دوم با تغییر تاکتیک و انگیزه ای که منصوریان و کادر فنی به ما داد، توانستیم به لطف خدا به بازی برگردیم و 2 گل عقب افتاده را با 3 گل پاسخ دهیم. بازی خیلی حساسی را بردیم و کار بزرگی کردیم. از لحاظ امکانات و بازیکن واقعا الغرافه با تیم ذوب قابل مقایسه نیست چون آنها خیلی قدرتمندتر بودند.
 
قاسم حدادی فر گفت: شکست دادن الغرافه با اینکه خیلی بزرگ بود و باعث اعتماد به نفس تیم ما شد اما هنوز در لیگ خیلی کار داریم و باید با تلاش زیاد سعی کنیم تا از پائین جدول فاصله بگیریم. امتیازات بدی از دست دادیم. جایگاه ذوب واقعا در جدول لیگ واقعی نیست. در نیم فصل دوم باید هرچه در توان داریم، بگذاریم تا تیم به بالاها برسد.
 
وی در خصوص دلایل افت ذوب آهن ادامه داد: ما در خیلی از بازی ها مستحق پیروزی بودیم ولی در آخر حتی مساوی هم نمی توانستیم بگیریم. با یک اشتباه یا عدم تمرکز خیلی امتیاز از دست دادیم و در خیلی از بازی ها هم اشتباهات داوری، گریبان تیم ما را گرفت. فاصله ی نیم فصل باعث شد تا تیم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی بهتر شود. شادابی و اعتماد به نفس به تیم برگشته و انشالله بتوانیم نتیجه ی این تلاش ها را بگیریم.
 
کاپیتان ذوب آهن با اشاره به بازی با استقلال، تصریح کرد: بازی بزرگی در پیش داریم. استقلال یکی از بهترین تیم های لیگ است. هم خوب فوتبال بازی می کند و هم از لحاظ نفری تیم قدرتمندی دارد. تیم ما ناامید نیست. ریکاوری خوبی بعد از بازی با الغرافه انجام دادیم و برای این بازی سخت آماده ایم. با تمام قوا بازی می کنیم و دنبال شکست استقلال هستیم.
 
قاسم حدادی فر گفت: شرایط تیم ما بد نیست و امیدوارم تمرکز خوبی در زمین داشته باشیم و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز بگیریم. از لحاظ نفری واقعا استقلال علاوه بر تیم داخل زمین، یک تیم خیلی خوب هم روی نیمکت و بیرون دارد. آنها نیم فصل دوم به خصوص خیلی خوب شده اند. ما هم البته آماده هستیم و برای جایگاه خود می جنگیم. امیدوارم بازی خوبی روبروی این تیم قدرتمند انجام دهیم و نتیجه بگیریم.
 
وی در خصوص رویارویی منصوریان با استقلال(تیم سابق خود) تاکید کرد: همه می دانند که منصوریان یکی از اسطوره های باشگاه استقلال و برای آنها خیلی زحمت کشیده است اما الان مربی تیم ذوب آهن است و برای تیم ما و پیراهن ما می جنگد.
 
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص آمادگی خود افزود: تیم ما در شروع فصل خیلی خوب بازی را شروع کرد اما رفته رفته بد نتیجه گرفتیم. من هم مثل تیم دچار افت شدم. البته آن موقع کمی عقب تر بازی می کردم و الان چون کمی جلوتر آمده ام، شرایطم خدا را شکر بهتر شده است. تا موقعی که هستم امیدوارم مثمرثمر باشم.
 
قاسم حدادی فر در خصوص اینکه آیا نگران داوری با استقلال نیست؟ گفت: در مورد داوران هیچگاه صحبت نکرده ام. بیشترین تیمی که از اشتباهات داوری، صدمه دیده تیم ما بوده است. اما معتقدم جامعه داوری واقعا شریف است و به حق خود نرسیدند. باید به چشم دیگری به آنها نگاه و کمکشان کرد تا خوب قضاوت کنند. خیلی از تیم ها متضرر شدند اما باید ما به داوران کمک کنیم. خودم روی پاکی و شرافتشان قسم می خورم که جزو بهترین ها هستند.
 
وی با اشاره به مدعیان لیگ هجدهم تصریح کرد: پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور واقعا شرایط خیلی خوبی دارند و قهرمانی بین این 4 تیم است. این تیم ها سهم خود را جدا کرده اند. شرایط و امکانات و مهره های این 4 تیم با دیگر تیم ها قابل مقایسه نیست و امسال لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود.
 
سید مجتبی سیدی