به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از خبرگزاری شبستان، یادمان شهید گمنام دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام دکتر سیدمحمد نقیب سرپرست دانشگاه قرآن و معارف کشور و حجت الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افتتاح شد.
حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز (۱۳ اسفند) در دومین یادواره شهید گمنام دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل و افتتاح یادمان این شهید گمنام اظهار کرد: یکی از افتخارات سازمان اوقاف و امور خیریه مساعدت در بازسازی اماکن متبرکه و قبور شهدا است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته مراحل احداث یادمان شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل آغاز شده بود، افزود: با گذشت یک سال توانستیم یادمان این شهید گمنام را با حضور مسئولان افتتاح کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه حضور یک شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل نعمت است و میزبانی از این شهید را به بهترین شکل انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در واقع شهدای خوش‌نام هستند که نام نیکی از خود برجای گذاشتند.
حیدری‌جناسمی با بیان اینکه شهدا برای رسیدن به تقرب الهی با خداوند معامله کردند و به فکر منافع دنیایی نبودند، گفت: تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا یک وظیفه و راهبرد است که طبق فرمایشات رهبری باید نسبت به آن اقدام کنیم.





 

مرتبط
دیدار رییس جدید سازمان اوقاف و امورخیریه با مراجع عظام تقلید
گزارش تصویری اولین دیدار حجت الاسلام خاموشی به عنوان رییس سازمان اوقاف و امورخیریه با مراجع عظام تقلید (بخش اول)