مرگ سحر خدایاری موسوم به «دختر آبی»، روز سه‌شنبه، ۱۹ شهریورماه، موجی از واکنش‌ اهالی ورزش را در شبکه‌های مجازی را به دنبال داشت که در ادامه برخی از آنها را خواهید دید.


علی کریمی

علی کریمی با استفاده از تابلو ورود ممنوع نوشت: «زنان سرزمین ما، خیلی وقته خیلی مَردَن. تا اطلاع ثانوی استادیوم [ممنوع].»

آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، نیز توئیت کرده که در آینده روزی می‌رسد که یکی از ورزشگاه‌های بزرگ تهران به نام «سحر» خواهد شد.


فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی بازیکن و از مربیان سابق تیم فوتبال استقلال که سحر خدایاری از هواداران این تیم بود نیز در اینستاگرام خود نوشته است: «سحرجان، سکوهای آزادی حسرت دیدنت را تا ابد با خود خواهد داشت.»

علی دایی

فوق ستاره سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس هم واکنشی خاص به درگذشت سحر خدایاری داشت. بعد از چهره های مختلف ورزشی و سیاسی این بار نوبت به علی دایی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران رسید که این تصویر خاص را منتشر کند.

سیدجلال حسینی



 علی فتح الله زاده


 

 باشگاه استقلال

وریا غفوری

از جمله «وریا غفوری» کاپیتان تیم استقلال در یک پست در اینستاگرام واکنش به خودسوزی سحر خدایاری نوشته بود که «کاش یک اتحاد همگانی داشتیم که خانمها به حقشون که ورود با احترام به استادیوم های فوتبال است میرساندیم.»


میلاد می‌داودی

پژمان منتظری


حنیف عمران زاده

امیر قلعه نویی


مهدی رحمتی

علیرضا جهانبخش

مسعود شجاعی