به گزارش راسخون به نقل از جام جم آنلاین از معاونت صدا، حامد فاتحی ادامه داد: رادیو اربعین تلاش می‌کند تصویر ممتاز و یکپارچه از اجتماع عظیم ایمانی را به جامعه ارائه کند و با اطلاع‌رسانی مناسب، فضاسازی معنوی، ترویج آموزه های اصیل عاشورایی و هم پیوندی دل‌های عاشق زائران حسینی به هموطنان داخل کشور ، این فضای معنوی را به عرصه همبستگی ملی و اتحاد امت اسلامی تبدیل می نماید.

وی تصریح کرد: بی تردید این رادیو با برنامه ریزی جامع و دقیق تلاش می‌کند با بسیج تمام ظرفیت‌های ملی در عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری موثر تر از ظرفیت های هنری و آموزه‌های انسان ساز حسینی، آیینه تمام نمای زیبایی های اربعین حسینی باشد و با انعکاس عواطف خالصانه و همدلی های عاشقانه زائران کربلا همنوایی امت اسلامی با کاروان حسینی و آل الله را به تصویر بکشد.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا خاطر نشان کرد: رادیو اربعین با مسئولیت دکتر رضا کوچک ‌زاده با هدف «فرهنگ‌سازی معارف اهل بیت (ع)و اطلاع رسانی همه جانبه و نیز پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران حسینی در همایش عظیم پیاده روی اربعین» و با شعار« الحسین یجمعنا »از روز یکشنبه 7 مهر (29 محرم) به صورت رسمی و به صورت ۲۴ ساعته آغاز به کار خواهد کرد. این رادیو در داخل کشور از طریق رادیو نما و همچنین بر روی موج اف ام ردیف 95.5مگا هرتز و در نجف اشرف و کربلا نیز از طریق موج FMقابل دریافت می‌باشد.

مراسم راه اندازی رادیو اربعین روز یکشنبه 98/۰۷/07 از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده صالح تجریش برگزار خواهد شد.