به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، برگزاری راهپیمایی گسترده ایرانی‌ها نمایش قدرت مردمی این کشور و اقدام پیش‌دستانه‌ای بود که توطئه آمریکا برای ایجاد هرج و مرج در ایران را ضربه فنی کرد.

مجری شبکه المیادین گفت: راهپیمایی بزرگ روز گذشته در تهران، اعلام حمایت از رهبری و مقابله پیش‌دستانه با برنامه‌ها برای ضربه زدن به ایران در صحنه داخلی بود. فرمانده سپاه پاسداران هم تهدید کرد ایران در صورتی که دشمنانش از خط قرمز عبور کنند، آن‌ها را نابود خواهد کرد. تصاویر راهپیمایی گسترده و بزرگ در حمایت از رهبری در تهران، به مثابه ضربه فنی کردن زودهنگام طرح ایجاد هرج و مرج در ایران بود، زیرا قرار بود این طرح در آستانه انتخابات پارلمانی در این کشور اجرا شود، اما تحرکات لبنان و عراق، واشنگتن را بر آن داشت تا اجرای طرح خود در ایران را تسریع کند. اما راهپیمایی‌های مردمی این طرح را پیش از اجرای عملی آن، ناکام گذاشت.

یکی از تظاهرکنندگان در تهران به خبرنگار المیادین گفت: ”من هم به سیاست‌های اقتصادی دولت و پارلمان اعتراض دارم، اما به اینجا آمده ام تا به دشمنان تاریخی مان بگویم به آن‌ها اجازه نخواهیم داد از اعتراضات مردمی به سود خود سوء استفاده کنند.“

خبرنگار المیادین خاطر نشان کرد: طرفداران انقلاب اسلامی، ادبیات آشکاری دارند و می‌گویند از عملکرد دولت ناراضی هستند، اما با قدرت به حمایت از نظام ادامه می‌دهند. این تظاهرکنندگان می‌گویند مطالبات آن‌ها جدا از اعتراضات به وضع معیشتی و لزوم انقلاب اقتصادی در ایران نیست، اما در سایه جنگ علنی و فراگیری که دولت آمریکا علیه ایران آن را هدایت می‌کند، آن‌ها راه مسالمت آمیز برای بیان اعتراضات خود انتخاب کرده‌اند.