به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، عیسی آل کثیر مهاجم خوزستانی صنعت نفت آبادان در ترکیب این تیم توانست نیم فصل لیگ نوزدهم با به ثمر رساندن 9 گل در 16 بازی، بالاتر از تمام رقیبان در این کورس قرار گرفت.
 
این بازیکن حالا بعد از پایان نیم فصل اول، مورد توجه اکثر مدعیان لیگ برتر قرار گرفته است. مدعیانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی در تلاشند تا این مهاجم گلزن و ارزشمند را در اختیار بگیرند.
 
پرسپولیسی ها که با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه نفت آبادان خواهان آل کثیر شده بودند، با پاسخ منفی آبادانی ها روبرو شدند و حتی اسکوچیچ سرمربی این تیم آب پاکی را روی دست قرمزپوشان پایتخت ریخت و گفت: درصورتی حاضر است این مهاجم را برای پرسپولیسی ها آزاد کند که آنها مهدی ترابی و علی علیپور را به آبادان بفرستند!
 
حالا اما این مهاجم با یک پیشنهاد خارجی مواجه شده است. پیشنهادی از یکی از تیم های کویتی که شرایط مالی خوبی دارد و آنها به دنبال شکار این بازیکن گلزن هستند. پرسپولیسی ها که به صورت جدی دنبال جلب رضایت آبادانی ها برای گرفتن رضایت نامه ی آقای گل هستند، حالا بر سر جذب این بازیکن رقایت سختی با باشگاه کویتی خواهند داشت و به نظر می رسد این پیشنهاد کار قرمزپوشان پایتخت را برای سرخپوش کردن آل کثیر تاحدودی غیرممکن کرده است.
 
باشگاه نفت آبادان که به دلیل ممنوعیت کمک مالی وزارت نفت به تیم های زیرمجموعه، با مشکلات مالی زیادی روبروست، باید دید آیا با جدایی مهاجم گلزن خود موافقت خواهد کرد یا نه؛ چرا که آنها می توانند با صدور رضایت نامه ی آل کثیر بخشی از مشکلات مالی خود را نیز از این طریق برطرف کنند.