به گزارش راسخون، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در حاشیه نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حجم کار و خدمات رسانی بسیار بالاست و با مشارکت مردم و کادر پزشکی و درمانی، کارها روال خود را به خوبی طی می‌کند و امیدواریم مشکل ویروس کرونا هرچه زودتر حل شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد و همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده، امروز اعلام می‌کنیم که مدافعان وطن در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی هستند.

اشتری افزود: ظرفیتی که در یگان ویژه داریم می‌تواند برای ضد عفونی کردن محل‌های مختلف وارد عمل شود. این ظرفیت در نیروی انتظامی بسیار خوب است و در خدمت وزارت بهداشت خواهد بود.

فرمانده ناجا گفت: تعدادی از افراد فرصت‌طلب و سودجو نیز امروز به دنبال منافع خود هستند و اقلام مورد نیاز را احتکار می‌کنند که نیروی انتظامی از ابتدا ورود پیدا کرد. انواع ماسک و نیازمندی‌های مردم احتکار شده بود که توسط نیروی انتظامی شناسایی شد و با هماهنگی دادستانی در اختیار مردم قرار گرفت.

اشتری اظهار کرد: از طرفی، تشویش اذهان عمومی نیز اتفاق می‌افتد که پلیس فتا در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: کاهش ترددها و سفرها نیز سیاست وزارت بهداشت و مدیران کشور است و در این زمینه نیز به وزارت بهداشت کمک می‌کنیم.

فرمانده ناجا گفت: تمام اجزای کشور اعم از نیروهای مسلح و انتظامی در خدمت مردم است و برای خدمت به مردم آمادگی کامل داریم و با تمام امکانات در کشور در خدمت وزارت بهداشت خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر