شهرام گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، اظهار داشت: این روزها هم مثل یک ماه اخیر انفرادی تمرین می کنیم. البته تمرینات ما طبق دستور کادر فنی و برنامه ای که به ما داده اند، پیش می رود. هر روز تمرینات خود را از طریق واتس آپ می فرستیم و زیر نظر هستیم. این شرایط برای ما سخت است. هیچ وقت تمرین انفرادی به پای تمرینات گروهی نمی رسد. دلم برای فوتبال و زمین چمن تنگ شده است.
 
وی افزود: برای همه ی ورزشکاران سخت و دشوار است که در خانه تمرین کنند. ما هر روز تمرین می رفتیم و حالا این بیماری باعث شده نتوانیم مثل همیشه باشیم باید ببینیم چطور می شود و آیا می توانیم دوباره به تمرینان گروهی برویم یا نه. امیدوارم هرچه سریع تر این بیماری ریشه کن شود و بتوانیم در سلامتی به شرایط عادی برسیم. باید رعایت کنیم تا کسی آسیب نبیند.
 
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: سالی که گذشت خوب نبود و با ویروسی هم که آمد، اوضاع بدتر شد. این شرایط طوری پیش رفت که برای مردم هم سخت شد. از لحاظ فوتبالی برای ما بد نبود و می توانست بهتر باشد. تیم ما مشکلات ریز و درشت زیادی داشت و الان هم دارد. در شروع فصل مشکلات مالی و تغییر و تحولات زیادی داشتیم و الان هم پابرجاست. سال خوبی به نظرم نبود. نه برای من و نه برای تیم.
 
شهرام گودرزی گفت: نتایج تیم ما می توانست بهتر باشد اما آن طور که باید نشد. بازی هایی که انجام دادیم حق ما بیشتر از امتیازهای فعلی بود. مشکلاتی که جدا از مسائل فنی داشتیم هم روی روند تیم تاثیر گذاشت. بدشانسی هم زیاد داشتیم و خیلی مواقع مثل بازی با استقلال داوری به ضرر ما بود و گل های سالم و پنالتی های صددرصد ما را نگرفتند. تیم ما از لحاظ مهره ای هم خوب است. جایگاه ما به نظرم بالاتر از رتبه ی فعلی است. مشکلات حاشیه ای که داشتیم خیلی روی تیم ما تاثیر گذاشت.
 
وی خاطرنشان کرد: ما اصلا به سقوط کردن فکر نمی کنیم. درست است که از لحاظ امتیازی در خطر سقوط هستیم. این قدر تیم ما خوب است که بتوانیم خود را در لیگ حفظ کنیم. قبل از آمدن ویروس و تعطیلی لیگ، تیم ما شرایط خوبی داشت و داشتیم خوب پیش می رفتیم. مطمئن باشید اگر لیگ دوباره برگزار شود، راه خوب خود را ادامه می دهیم و از این بابت نگران نیستیم. انشالله فرصت برای بدنسازی و آماده سازی به تیم ها داده شود. برای ما بازیکنان سخت است.
 
هافبک پارس جنوبی جم افزود: امیدوارم هیچ فوتبالیستی مصدوم نشود. اگر لیگ را برگزار کنند، طبیعتا باید بازی ها فشرده باشد و این به بازیکنان فشار می آورد و با توجه به اینکه در مدت تعطیلی لیگ، تمرینات خوبی نداشتیم، درصد مصدومیت ها بالا می رود. خیلی باید مراقب باشیم. باید دید مسئولان چه برنامه ای در نظر می گیرند. این طور که مشخص است خیلی به ما فشار می آید. امیدوارم طوری تصمیم بگیرند که فردی به این ویروس مبتلا نشود و به نفع همه ی جامعه باشد. مهمتر از بحث قهرمانی و جام، سلامتی افراد است. هیچ چیز ارزش از دست دادن حتی یک نفر را ندارد.
 
شهرام گودرزی با اشاره به اینکه آیا مهندسی شدن لیگ به نفع یک تیم خاص را قبول دارد یا نه؟ گفت: به عنوان بازیکن وظیفه ی دیگری دارم و وارد این مسائل نمی شوم. نمی دانم چیزی دیده اند که این حرف ها را می زنند.چون خودم چیزی ندیدم، در مورد آن حرفی نمی زنم. سرم به کار خودم است و روی تیمم تمرکز کردم تا بتوانیم رتبه ی خود را بهبود ببخشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به رای کمیته ی استیناف و تائید حکم کمیته ی انضباطی، 3 امتیازی که برای پرسپولیس مسجل شد، کمی شرایط برای دیگر مدعیان پیچیده تر و سخت شد. اگر رای شکسته می شد، شاید تیم های دیگر امیدوار باقی می ماندند. البته هنوز 9 بازی مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. هنوز فرصت برای دیگر تیم ها است تا بتوانند خود را به صدر نزدیک کنند.
 
هافبک پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بخشش بخشی از دستمزد باشگاه با شما حرفی زده است؟ ادامه داد: با ما در مورد این مسئله حرفی نزدند. در ایران فوتبالیست ها دستمزد آنچنانی نمی گیرند که بخواهند بخشی از آن را ببخشند. در لیگ ایران خیلی کم پیش می آید که تیمی بخواهد به بازیکنش کل مبلغ قرارداد را بدهد. سال های قبل هم این طور بود و همیشه آخر فصل 20 تا 30 درصد قراردادها پرداخت نمی شد. تیم ما تا الان 50 درصد پرداختی داشته است و با این شرایط آیا واقعا باید ببخشی هم در کار باشد؟