حامد فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به درخشش خود در مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. با توجه به شرایط نامناسبی که در جدول داریم، استراتژی ما این بود که حتما بتوانیم از سپاهان امتیاز بگیریم. همان طور که می دانید سپاهان تیم قدرتمندی دارد. بازیکنان ملی پوش، سرمربی کاربلد و حرفه ای و یک سیستم باشگاه داری قوی که باعث شده است، مدعی قهرمانی باشند. کسب یک امتیاز از چنین تیمی به درد ما می خورد و یک پله بالا آمدیم. خدا را شکر توانستیم چیزی که دنبالش بودیم و اهدافی که در طول هفته تمرین کرده بودیم به آن برسیم.
 
وی افزود: ما مالکیت توپ و زمین را آگاهانه به تیم سپاهان داده بودیم و هدف ما زدن ضدحمله به حریف بود. ما می دانستیم که چه اتفاقی قرار است بیافتد و همه ی پیش بینی ها را داشتیم. ما در مقابل برای رسیدن به گل هم به ضربات ایستگاهی و ضدحملات دل خوش کرده بودیم که متاسفانه نتوانستیم در بخش حمله به آن چیزی که دوست داشتیم به آن برسیم. در بخش دفاعی اما منظم و کم اشتباه بودیم.
 
دروازه بان تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سپاهان تیم باکیفیتی دارد. بازیکنان تاثیرگذار و ملی پوش زیادی دارد. مربی باهوش و کاربلدی هم بالاسر این تیم است. آنها هرطور بود می خواستند با 3 امتیاز از این بازی بیرون بیایند. دیدید که از زمین و هوا دنبال گل زدن به ما بودند اما توانستیم با یک دلی و دفاع منسجم و چند لایه به یک امتیاز برسیم. تیم ما جوان ترین تیم تاریخ لیگ برتر است و با این تیم کم تجربه با امتیازبیرون آمدن از این بازی خوب بود.
 
حامدفلاح زاده گفت: سپاهان وقتی دید از روی زمین نمی تواند به دروازه ی ما برسد، رو به توپ های بلند و ارسال از جناحین آورد. آنها ابزار این کار را دارند و در خط حمله از سرزن های خوبی بهره می برند. مطمئنا اگر من هم جای قلعه نویی بودم، همین تصمیم را می گرفتم و از ابزاری که داشتم استفاده می کردم. وقتی دید دفاع های ما منظم روی زمین اجازه موقعیت سازی نمی دهند، به توپ های بلند و مستقیم رو آوردند که خدا را شکر در این بخش هم به جایی نرسیدند. دفاع های ما خوب و شجاعانه جنگیدند و یک امتیاز شیرینی گرفتیم. هم در بازی رفت و هم برگشت از این تیم امتیاز گرفتیم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه قرعه کشی اول فصل برای ما خیلی سنگین بود و بدشانس بودیم. باید ببینیم چه کسی قرعه ی ما را برداشت که این قدر بازی های سخت پشت سرهم افتاد. ما با استقلال، سپاهان و شهرخودرو که 3 تیم مدعی هستند، پشت سرهم بازی داریم. دست کسی که قرعه ی ما را برداشت، سنگین بوده و انشالله سال آینده باشگاه سایپا او را برای قرعه کشی نفرستد!
 
دروازه بان تیم فوتبال سایپا با اشاره به تعویق 2 بازی از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: در این مورد فدراسیون وسازمان لیگ باید خیلی بهتر عمل می کردند. نمی شود هرتیمی ادعایی می کند را قبول کرد. به نظرم چون شرایط بعضی تیم ها از لحاظ مهره ای خوب نبود، چنین کاری کردند. خبر دقیق ندارم و نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده اما می توانند از این حربه استفاده کنند. نمی گویم استقلال یا فولاد این کار را کرده اند. اما اگر تیمی شرایطش خوب نباشد می توانند از این موضوع سوء استفاده کنند.
 
حامد فلاح زاده گفت: فدراسیون باید راهکارهایی را به باشگاه ها بدهد و شرایطی مهیا کند که این اتفاقات نیفتد. حتی اگر باشگاهی هم بخواهد از عمد این کارها را بکند، جلوگیری شود. باید پروتکل و راهکار مناسب در پیش بگیرند. فدراسیون باید یک تیم ضدکرونایی برای تست گیری از باشگاه ها داشته باشد و با هزینه خود از باشگاه ها تست بگیرد تا ناچار نشود مدام دنبال راستی آزمایی باشد. اگر پیش بینی های لازم انجام شود، دیگر کار به اینجا نمی کشد.
 
وی ادامه داد: حتی اگر 2 تیم هم به قرنطینه بروند، شرایط بازی ها به هم می ریزد و اصلا قشنگ نیست. باید فدراسیون از اول به این موضوع فکر می کرد. ما به عنوان بازیکن می دانستیم احتمال دارد، این اتفاقات بیفتد. حالا چطور آنها پیش بینی نکرده بودند، جالب است. این اتفاقات زیبنده ی فوتبال نیست. کاروان فولاد با آن اتفاقات و آن شرایط برگشت. اگر از قبل شرایط مشخص می شد، دیگر آن اتفاقات نمی افتاد.
 
گلر تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه به شخصه موافق ادامه ی لیگ است یا نه؟ افزود: اگر لیگ برگزار نشود، ابتدا به ضرر خود بازیکن است و خوب نیست. از طرف دیگر سلامتی بازیکن مهم است. نظر شخصی من این است که این چند بازی باقی مانده را برگزار نکنند و جدول به همین شکل بماند. پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند و 2 تیم از لیگ یک بالا بیایند. فصل آینده هم 3، 4 ماه دیگر با پروتکل ها و امکانات بهتر برگزار شود.
 
حامد فلاح زاده در پاسخ به این سوال که در این صورت تکلیف تیم های سقوط‌ کننده و سهمیه ی آسیایی چه می شود؟ گفت: البته در این یکی دو هفته که بازی ها برگزار شد،  بعضی از باشگاه ها امتیاز از دست دادند و رتبه ها جا به جا شد. مثلا استقلال قبل از برگزاری جزو سهمیه ها بود اما الان خارج شده است. باید به باشگاه هایی که ذینفع هستند، حق داد و یک طرفه نباید قضاوت کرد. لیگ ما پشتوانه ی تیم ملی ماست. اگر لیگ برگزار نشود، کیفیت تیم ملی هم پائین می آید. باید برنامه ی خوبی در این خصوص بگذارند. با تعطیلی کامل لیگ موافق نیستم. راه دارد که بشود با شرایط بهتر برگزار کرد. می شود خیلی راهکارها در پیش گرفت و با امکانات پیشرفته تر و برنامه ریزی دقیق تر و مجهز کردن ورزشگاه ها به لوازم بهداشتی، لیگ آینده را بهتر برگزار کرد.