برند درماتیپیک با شعار "پوستی بهتر شایسته شماست" همواره از برندهای پرفروش ایرانی محصولات آرایشی و بهداشتی بوده است. این برند از چهار اصل اساسی شناخت نیازهای پوست، رعایت استانداردهای جهانی، استفاده از تازه ترین دستاوردهای علمی و در نهایت برآورده ساختن خواسته های متخصصین پوست پیروی می کند.

ضد آفتاب های درماتیپیک با فرمولاسیون کشور فرانسه تولید می شوند و مواد اولیه به کار رفته در آن ها، کیفیت بالایی دارند. این ضد آفتاب ها علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید، خواص دیگری از جمله ضدلک بودن، ضدچروک بودن و... نیز برخوردار هستند.
 

مزایای ضد آفتاب درماتیپیک

خاصیت اصلی هر کرم ضد آفتاب باید جلوگیری از اثر مخرب اشعه های مضر نور خورشید بر پوست باشد. ضد آفتاب درماتیپیک با دارا بودن فیلترهای نوآورانه آرگانیک (تینوزوب S و M) توانسته تا حد قابل قبولی این محافظت را ایجاد کند.
 

این ضد آفتاب علاوه بر این قابلیت، فواید دیگری نیز دارد که به شرح زیر هستند.

دارای خاصیت ضدلک
رفع تیرگی پوست و حاوی مواد روشن کننده

ماندگاری بالا حتی با وجود تعریق
افزایش رطوبت پوست در نوعی از آن که مخصوص پوست های خشک است.

بافت بسیار سبک (این ویژگی در مدل های بی رنگ واضح تر است)
تنظیم چربی پوست

جلوگیری از ایجاد چین و چروک
طیف رنگی گسترده

قیمت مناسب و اقتصادی
با فرمولاسیون ضدحساسیت برای پوست های حساس

طیف رنگی متنوع در مدل های رنگدانه دار

 
 

انواع ضد آفتاب درماتیپیک

درماتیپیک برای انواع پوست و همچنین اهدافی مانند از بین بردن آکنه و...، انواع مختلفی از ضد آفتاب را تولید و روانه بازار کرده است.
 

ضد آفتاب رنگی فلویید

این ضد آفتاب در سه رنگ بژ، بژ طلایی و بژ طبیعی تولید می شود. این محصول برای پوست های مختلط تا چرب مناسب است و ترشح چربی را تنظیم می کند.

از دیگر ویژگی های آن می توان موارد زیر را نام برد:
حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست (++++ PA)
ضدبراقی
فاقد چربی (OIL-FREE)
بدون احساس چربی روی پوست (DRY TOUCH)
ماندگاری زیاد در برابر آب و تعریق
ایجاد پوشش رنگی کاملاً طبیعی


ضد آفتاب رنگی فلویید را باید 15 دقیقه پیش از قرارگیری در معرض آفتاب مورد استفاده قرار گیرد و هر 2 ساعت تمدید شود.
 

ضد آفتاب کرم هیدرا

این ضد آفتاب نیز در سه رنگ بژ، بژ طلایی و بژ طبیعی به تولید می رسد؛ البته نوع بدون رنگ آن نیز موجود است. ضد آفتاب کرم هیدرا مناسب پوست های نرمال تا خشک بوده و از خاصیت رطوبت رسانی به پوست برخوردار است.

ترکیبات آن شامل روغن جوجوبا (نرم کننده، مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست)، عصاره آلوئه ورا (آبرسان، التیام بخش، ضدقرمزی و ضدالتهاب)، عصاره جلبک دریایی (آبرسان و تسکین دهنده پوست) و سدیم لاکتات و سدیم PCA (مرطوب کننده قوی، جلوگیری از بروز خطوط ناشی از خشکی پوست، نرم کننده و لطافت بخش) هستند.
 

دیگر خواص آن عبارتند از:

حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست (++++ PA)
کاهش دادن چروک های سطحی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب
ماندگاری زیاد در برابر رطوبت و تعریق

ضد آفتاب کرم هیدرا باید 15 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرارگیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید مورد استفاده قرار گرفته و هر 2 ساعت تمدید گردد. دقت داشته باشید که جلوه این ضد آفتاب اگر رنگی باشد، روی پوست مات نبوده و با براقیت کمی همراه است. همچنین نمی توان از آن برای دور چشم بهره برد و لازم است تا کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم را تهیه نمایید.

ضد آفتاب فلویید مت

ضد آفتاب فلویید مت مناسب پوست های مختلط و چرب بوده و از خاصیت Dry Touch برخوردار است؛ به این معنا که هیچ احساس چربی روی پوست برجای نمی گذارد.

ضد آفتاب فلویید مت درماتیپیک با روغن جوجوبا که در ترکیبات آن وجود داشته، دارای خاصیت نرم کنندگی و تغذیه کنندگی است؛ همچنین حاوی نیاسینامید (ویتامین B3) بوده که ترشح چربی پوست را تنظیم می کند. آقایان و کودکان نیز می توانند از این ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنند.
 

از دیگر خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت سطحی و عمقی از پوست در برابر اشعه های UV
تنظیم ترشح چربی پوست
بدون اثر سفیدی روی پوست
ضدبراقی
فاقد چربی (Oil-Free)
مقاوم در برابر آب و تعریق
این محصول باید 15 دقیقه قبل از خروج از خانه استفاده شده و هر 2 ساعت تمدید شود.
 

ضد آفتاب و ضد جوش

این ضد آفتاب که مناسب پوست های مختلط تا چرب و جوش دار بوده، منافذ باز پوست را جمع می کند و در درمان انواع جوش موثر است. همچنین محافظت بسیار خوبی در برابر پرتوهای مضر خورشید ارائه می دهد. این محصول بدون رنگ، اثر سفیدی روی پوست باقی نخواهد گذاشت.

از دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از:
حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست (++++ UVA)
امکان تنظیم ترشح چربی
فاقد براقیت
فاقد چربی (Oil-Free) و ساختار سبک
ماندگاری بالا در برابر رطوبت و تعریق
نحوه استفاده از ضد آفتاب و ضدجوش درماتیپیک مانند سایر محصولات ذکر شده است.
 

ضد آفتاب و ضد قرمزی

این محصول علاوه بر خاصیت محافظت در برابر نور خورشید، قرمزی پوست در افراد مستعد را کاهش می دهد.

خواص این محصول عبارتند از:
امکان حفاظت حداکثری از سطح و عمق پوست (++++ UVA)
کاهش فوری قرمزی و التهاب
کاهش خارش پوست
فاقد چربی (Oil-Free)
یک ضد آفتاب سبک بدون احساس چربی روی پوست
ماندگاری بالا در برابر آب و تعریق
مناسب پوست حساس و آلرژیک
 

ضد آفتاب و ضد لک

این محصول دارای خاصیت کاهش انواع لک ناشی از آفتاب، لیزر، بالا رفتن سن، تغییرات هورمونی و... بوده و همزمان محافظت قابل قبولی در برابر نور خورشید ایجاد می کند. این محصول یک ضد آفتاب و ضدلک مناسب برای انواع پوست است؛ به خصوص پوست هایی که کدر و مستعد لک هستند. ترکیبات ضدلک و روشن کننده در این محصول شامل ویتامین سی، آربوتین می باشد.

دیگر خواص این کرم به شرح زیر هستند:

حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست (++++ UVA)
فاقد چربی (Oil-Free)
دارای ساختار سبک بدون احساس چربی روی پوست
بدون اثر سفیدی روی پوست
ماندگاری زیاد در برابر آب و تعریق

این محصول باید 15 دقیقه قبل از خروج از خانه روی پوست استفاده شود و هر 2 ساعت آن را تمدید کرد. دقت داشته باشید که ضد آفتاب و ضدلک برای پوست های مستعد جوش مناسب نبوده و برای دور چشم طراحی نشده است. همچنین جلوه این کرم روی پوست به صورت مات نیست.

 
 

سخن پایانی

ضد آفتاب درماتیپیک همانند سایر محصولات این برند، توانسته اند سهم زیادی از بازار محصولات آرایشی را تصاحب کنند. ضد آفتاب های ساخت این شرکت برای انواع پوست تولید شده اند تا تمامی افراد بتوانند با هر نوع و رنگ پوستی از آن بهره ببرند؛

همچنین از خواص دیگری همچون ضدقرمزی، ضدجوش، ضدچروک و... برخوردار هستند که باعث شده این محصولات بسیار پرمتقاضی باشند. در نهایت اگر ضد آفتاب های درماتیپیک با پوست شما تناسب داشته باشند، انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای آفتابی خواهند بود.