صرافی ال بانک یکی از انواع صرافی‌های معتبر به شمار می‌رود که برای کاربران ایرانی از مزایای متنوعی برخوردار است. با توجه به اینکه فعالیت برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌هایی که تعریف شده، با محدودیت‌های بسیاری مواجه است، انتخاب صرافی امن و مطمئن به یکی از دغدغه‌های ایرانیان تبدیل شده.

از طرفی امروزه شاهد گسترش فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال هستیم و این موضوع به منظور انجام انواع تراکنش‌ها، نیاز به بستر منحصربه‌فرد و امن خواهد داشت.

تنوع بالایی هم برای صرافی‌های ارز دیجیتال به عنوان بستر این فرآیند تعریف می‌شود که تا حدی انتخاب گزینه مناسب را سخت می‌کند. صرافی ال بانک که هدف محتوای ما در این مقاله است. از این رو در ادامه این محتوا قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر در خصوص معرفی این صرافی و نحوه ثبت نام و کار با ال بانک بپردازیم.


صرافی ال بانک

قبل از اینکه به نحوه ثبت نام در صرافی ال بانک بپردازیم، بهتر است با این صرافی به طور کلی آشنایی پیدا کنید. این صرافی در کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، امارات متحد عربی، سنگاپور و چند کشور دیگر که مجموعاً 19 کشور می‌شود، دارای دفتر بوده و به لحاظ امنیت و اعتبار جزء گزینه‌های تایید شده به شمار می‌رود. صرافی ال بانک در سال 2015 در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده و در طول سال‌های فعالیت خود، هرگز اتفاق شک برانگیزی نسبت به فعالیت آن مشاهده نشده است.

دلیل محبوبیت ال بانک برای کاربران ایرانی، حذف محدودیت‌های مطرح در مورد احراز هویت است. در واقع این صرافی توانسته بستر مناسب کاربران داخلی را فراهم آورد و خدمات متنوعی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. برخورداری از پشتیبانی فعال، امکان معاملات اسپات و فیوچرز، لحاظ کارمزدهای پایین، ارائه خدمات کپی ترید و امکان دریافت ایردراپ، همگی از جمله ویژگی‌ها و خدماتی هستند که ال بانک در اختیار مخاطبان خود قرار داده و توانسته شرایط مطلوب و بدون محدودیتی را در راستای فعالیت کاربران ایرانی فراهم آورد.


نحوه ثبت نام در صرافی ال بانک

حال که با ویژگی‌های این صرافی آشنایی پیدا کردید، زمان آن رسیده تا به نحوه ثبت نام در این بستر بپردازیم. یکی از نکات مثبت در رابطه با صرافی ال بانک، امکان فعالیت با انواع سیستم عامل بوده و محدودیتی به لحاظ استفاده از گوشی همراه یا لپ تاپ تعریف نمی‌شود. از این رو برای استفاده از نسخه اپلیکیشن باید از گوشی همراه بهره گرفت و به منظور کار با سیستم عامل ویندوز، از نسخه تحت وب استفاده کرد.

در وهله اول به منظور ایجاد حساب کاربری، وارد سایت صرافی ال بانک (lbankfarsi.io) شده و در پنل باز شده که مربوط به ثبت نام است، حساب کاربری خود را ایجاد کنید. از این رو اگر با گوشی همراه برای ثبت نام در این صرافی اقدام می‌کنید، باید بعد از ورود به سایت ال بانک، در بخش‌های تعریف شده، ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور مطمئن انتخاب کنید. پس از این با کلیک روی Register، وارد پنل بعدی خواهید شد. در این قسمت از شما کد تایید درخواست می‌شود که به ایمیلتان ارسال شده است. با وارد کردن این کد، فرآیند ثبت نام در صرافی ال بانک، به نتیجه خواهد رسید.
 


در صورتی که قصد ثبت نام در صرافی مورد بحث با سیستم عامل ویندوز را دارید، باید به همین لینک مراجعه کنید و در صفحه باز شده، اطلاعات خواسته شده که همان شامل ایمیل و رمز عبور می‌شود را وارد کنید و سپس کد ارسالی را جهت تایید وارد نمایید تا ثبت نام انجام شود.

 



ناگفته نماند که در این صرافی به جای وارد کردن ایمیل، نمی‌توان شماره تلفن ایرانی هم وارد کرد! پس بهتر است از ایمیل خود برای ثبت نام بهره بگیرید.

پس از انجام این مراحل، طبیعتاً امکان انجام تراکنش‌های مختلف در این صرافی فراهم آورده می‌شود. همچنین باید افزود از این حساب می‌توانید در هر دو سیستم عامل گوشی یا ویندوز بهره بگیرید.

دانلود صرافی ال بانک

در صورتی که قصد استفاده از اپلیکیشن صرافی ال بانک را دارید، لازم است از طریق گوشی همراه خود اقدام نمایید. چرا که برای ویندوز، نسخه اپلیکیشن در نظر گرفته نشده و تنها از طریق نسخه تحت وب می‌توان در سیستم عامل ویندوز فعالیت داشت. اپلیکیشن ال بانک دارای رابط کاربرپسندی بوده و شرایط ساده‌تر کار با آن را برای افراد فراهم می‌آورد. به همین دلیل برای کاربران گوشی همراه، انتخاب بهتری در مقایسه با نسخه تحت وب خواهد بود.

نکته مهمی که در روند دانلود اپلیکیشن این صرافی مورد بررسی قرار می‌گیرد، مربوط به توجه نسبت به بستر دانلود این اپلیکیشن است. در واقع لازم است برای اینکار سراغ بازارهای مطمئنی چون Google Play یا App Store بروید. اینکار برای دانلود نسخه اصلی و معتبر اهمیت دارد. در نتیجه هرگز سراغ لینک‌های تلگرامی نروید.

با دانلود و نصب این نرم‌افزار، می‌توانید در همان حساب ایجاد شده login کنید. این بخش در قسمت پروفایل تعریف شده که با ورود به این قسمت و ارائه ایمیل و پسورد، می‌توان وارد حسابی شد که در لینک سایت ال بانک ایجاد کردید.

بررسی بیشتر صرافی ال بانک

همانطور که پیش‌تر گفته شد، نسخه اپلیکیشن صرافی ال بانک به واسطه رابط کاربرپسندی که دارد، سهولت بیشتری را برای افراد فراهم می‌آورد. با این حال نسخه تحت وب هم تمامی امکانات فعالیت کاربران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کارمزد صرافی: در رابطه با کارمزد این صرافی هم باید گفت مقدار بسیار کمی در نظر گرفته شده که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها، شرایط مطلوبی را ایجاد می‌کند. کارمزد میکر و تیکر این صرافی، به میزان 0.1 درصد است.

خدمات بدون نیاز به احراز هویت: در مورد خدماتی که توسط صرافی مورد بحث در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود، باید به معاملات فیوچرز، امکان کپی ترید، استیکینگ، معاملات اسپات و موارد متنوع دیگر اشاره کرد. با توجه به اینکه در این صرافی اجباری برای احراز هویت صورت نمی‌گیرد، طبیعتاً کاربران ایرانی می‌توانند از تمامی این خدمات بهره‌مند شوند.

اعتبار ال بانک: نسبت به اعتبار این صرافی هم باید گفت در میان 20 صرافی برتر قرار گرفته که در 19 کشور دارای دفتر رسمی است. همچنین پشتیبانی از بیش از 650 رمز ارز سبب شده تا دارای حجم معاملاتی روزانه بالایی باشد. با توجه به این فاکتورها، می‌توان گفت امکان کار با صرافی ال بانک بسیار ساده بوده و مشکلی برای کاربران تعریف نمی‌شود.

به طور کلی اگر شما هم قصد فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را دارید و به عنوان یک کاربر ایرانی، به دنبال یک بستر معتبر هستید، توصیه ما به شما صرافی ال بانک خواهد بود. این صرافی محدودیت‌های مختلف را برای شما حذف می‌کند و با ارائه خدمات متنوع، شرایط مطلوبی را در راستای انجام انواع تراکنش‌ها فراهم می‌آورد.