به مناسبت يوم الله 13 آبان، ‌روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، مسابقه بزرگ دانشگاهيان با عنوان "حضور" شامل عکاسي و فيلم کوتاه با تلفن همراه، برگزار مي شود.   
  اين مسابقه به منظور ايجاد شور و نشاط جواني، به نمايش درآوردن انگيزه‌ي حضور جوانان و وحدت و انسجام ملي، ثبت خاطرات استکبار ستيزي، ماندگار کردن خلق حماسه‌ 13 آبان سال 87 در اذهان عمومي و به تصوير کشيدن مبارزه با ظلم، ستم و استعمار فرانوين غرب، برگزار مي‌شود. براساس اين گزارش،کميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد مرکزي برگزاري مراسم 13آبان، از تمامي دانشجويان فهيم و اساتيد توانمند دانشگاه‌هاي تهران بزرگ ‌خواسته است که لحظه‌هاي ناب و سوژه‌هاي بکر حضور پرشور، فعال و گسترده‌ي جوانان با انگيزه‌ي انقلاب اسلامي در مقابل لانه‌ي جاسوسي سابق آمريکا (واقع در خيابان طالقاني، نبش خيابان شهيد مفتح) در روز 13 آبان 1387 را شکار کرده و با تهيه‌ي عکس و فيلم کوتاه از صحنه‌هاي حماسه‌ي حضور، آثار هنري و ارزشمندي را خلق کنند.
علاقه مندان به شرکت در اين مسابقه مي توانند آثار خود را همراه با رونوشتي از کارت دانشجويي يا عضويت هيات علمي به آدرس اينترنتي (Sepide 2099 @ yahoo.com) و يا به آدرس: تهران، ميدان نوبنياد، سه راه ارج، مجتمع آموزشي ولايت، مرکز فرهنگي دانشجويي ارسال کنند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 26127280 تماس حاصل نمايند.
پس از بررسي آثار دريافت شده، به تعدادي از برگزيدگان اين مسابقه که به همت کميته‌ي دانشجويي ستاد مرکزي برگزاري مراسم 13 آبان، معاونت فرهنگي ـ دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي بقيه‌الله (عج)، برگزار مي‌شود، هداياي نفيسي اهدا خواهد شد.