بعد از اینکه خودروى علیرضا واحدى نیکبخت به دلیل سرعت بالا توقیف شد خیلى‌ها فکر مى‌کردند به دلیل اینکه نیکبخت دیر به تمرین نرسد سرعت بالا داشته اما ظاهراً این طور نیست و این سرعت بالا در اهالى فوتبال مد شده چرا که دیروز هم خودروى مهدى پاشازاده به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف شد.
سرهنگ سعید اسماعیلى رییس فرماندهى کنترل ترافیک راهور تهران با تأیید این خبرمى‌گوید: خودروى پرادوى مهدى پاشازاده امروز به دلیل سرعت غیر مجاز در بزرگراه نیایش توقیف شد.
ایشان با سرعتى حدود ۱۵۶ کیلومتر در ساعت در حال رانندگى بود. اسماعیلى در مورد اینکه آیا تخفیفى براى پاشازاده به دلیل شهرتش قایل خواهد شد یا نه؛ توضیح مى‌دهد: مطابق قانون با ایشان برخورد مى‌کنیم. قصد اذیت کردن مردم را نداریم ولى مى‌خواهیم آنها متوجه اشتباهات خود شوند.
 رییس مرکز فرماندهى کنترل ترافیک راهور تهران در مورد این که این چندمین فوتبالیستى است که به دلیل سرعت غیر مجاز خودرواش متوقف مى‌شود، مى‌گوید: علیرضا واحدى نیکبخت نیز این تخلف را مرتکب شده و حتى خودروى ایشان هم توقیف شد. البته تخلف نیکبخت در بزرگراه نیایش نبود. به هرحال این اتفاق‌ها جرم نیست بلکه تخلف است. گاهى اوقات امکان دارد خود من متوجه نباشم و در حال صحبت با تلفن همراه رانندگى کنم.