با تداوم وضع موجود و در صورت عدم افتتاح پروژه هاي مربوطه، تا 3 ميليارد دلار كسري بودجه بنزين خواهيم داشت كه اين رقم بايد از طريق متمم بودجه و يا اصلاحيه آن تامين شود.
محمدكاظم دلخوش سخنگوي كميسيون طرح تحول اقتصادي در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب از تلاش پالايشگاه هاي داخلي براي توليد تمام بنزين مورد نياز كشور خبر داد و گفت: طي سه تا چهار سال آينده با افتتاح پروژه هاي نفتي، امكان تامين تمامي بنزين مورد نياز در پالايشگاه هاي داخلي وجود دارد و ديگر نيازي به واردات بنزين نخواهد بود.
به گزارش فارس وي همچنين در پاسخ به سأالي كه به اظهارات رئيس ستاد حمل و نقل و مديريت سوخت درباره سهميه بندي بنزين در 6 ماهه دوم سال اشاره داشت، گفت: قرار بود دولت با كاهش سهميه بنزين خودروها، را جبران كند، اما به هر خودروي شخصي، 100 ليتر بنزين در ماه اختصاص داد.
دلخوش افزود: لايحه هدفمند كردن يارانه ها پس از تعطيلات پاياني تابستان، اوايل مهرماه در صحن علني مجلس بررسي خواهد شد.
سخنگوي كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي با اشاره به اينكه لايحه هدفمند كردن يارانه ها قبل از بررسي وزراي پيشنهادي رئيس جمهور در دستور كار مجلس بود، اما نمايندگان آن را به مدت يك ماه مسكوت گذاشتند، افزود: البته حتي در صورت تصويب اين لايحه اجراي آن به سال 1389 موكول خواهد شد.
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net