مظنون شماره یک قتل سریالی زنان در ماهشهر در جریان بازجویی‌های تخصصی به کشتن چهار زن اقرار کرد.
 این اعترافات در حالی مطرح شد که تا پیش از این پلیس و مقامات استان خوزستان مصرانه اعلام می‌کردند در این جنایت‌ها فقط سه زن از پا درآمده‌اند و هر خبری که تعداد مقتولان را بیشتر اعلام کند، کذب است.
پلیس برای رازگشایی از این قتل‌ها سه ماه زمان صرف کرد و در این مدت تمامی احتمال‌ها و گزینه‌ها مطرح شد تا اینکه بالاخره انگشت اتهام به سوی مردی 34 ساله نشانه گرفته شد. پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی این مرد را «ح- ح» معرفی و خاطرنشان کرد او متاهل و صاحب یک خودروی پراید است.
روز 12 خردادماه ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان زیر یک پل در کیلومتر 15 جاده هندیجان- ماهشهر جسد زنی 24 ساله را پیدا کردند که خفه شده و دست و پایش طناب پیچ شده بود. این زن هیچ مدرک هویتی همراه نداشت اما بررسی فهرست زنان ناپدیدشده فاش کرد مقتول به همراه خانواده‌اش در ماهشهر زندگی می‌کرد و از چند روز قبل که برای خرید از خانه بیرون رفته بود، ناپدید شده بود.
تمامی شواهد حکایت از آن داشت که مقتول در مکانی دیگر به قتل رسیده و سپس جسدش به آنجا انتقال یافته است. نبود آثار درگیری روی پیکر قربانی گواهی می‌داد قاتل یا قاتلان او را غافلگیر کرده‌اند. در حالی که هیچ سرنخی از عامل این جنایت به دست نیامده و انگیزه قتل نیز نامعلوم باقی مانده بود کشف جسد دو زن دیگر در همان منطقه طی 43 روز زنگ خطری جدی را به صدا درآورد.
مدارک و ادله موجود دلالت بر آن داشت که عامل هر سه قتل یک نفر است چرا که همه مقتولان زیر 30 سال داشتند، هر سه آنها برای خرید یا انجام کارهای اداری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بودند، هیچ کدام از آنان مشکل خانوادگی نداشتند و هر سه زن خفه شده بودند.
تجمیع این دلایل سبب شد تیمی از تهران راهی استان خوزستان شود. پس از آن مقامات پلیس و استان خوزستان زنجیره‌یی بودن این قتل‌ها را تایید کردند. در این بین پلیس اطمینان یافت قاتل مردی است که طعمه‌های خود را به عنوان مسافر سوار می‌کند و به قتل می‌رساند. سه ماه تحقیقات سبب شد ماموران به «ح- ح» مظنون شوند و ساعت سه بامداد سه شنبه گذشته او را دستگیر کنند.
اینکه این مرد چگونه در مظان اتهام قرار گرفت هنوز اعلام نشده و نیروی انتظامی تاکنون از توضیح جزییات پرونده خودداری کرده و به اعلام استفاده از روش‌های علمی، آزمایشگاهی و اطلاعاتی برای دستگیری قاتل اکتفا کرده است.
«ح- ح» ابتدا خود را بی‌گناه می‌خواند اما روز پنجشنبه در بازجویی‌ها به قتل هر سه زن اعتراف کرد و گفت علاوه بر این اشخاص یک زن دیگر را نیز کشته است. هنوز مشخص نیست مقتول چهارم چه نام دارد و قاتل جسد او را در کجا رها کرده است.
اکنون کارآگاهان تلاش می‌کنند چهارمین قربانی را نیز پیدا کنند. این در حالی است که انگیزه قاتل سریالی هنوز مشخص نشده، البته زمزمه‌هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه «ح- ح» با نیت سرقت زنان را به کام مرگ می‌کشاند.