فارس: مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان گفت: منحرفان سياسي و كساني كه در مقابل ولايت فقيه ايستاده‌اند، پشت به قرآن كرده‌اند.
 
دکتر علي عربپور شامگاه پنج‌شنبه در محفل انس با قرآن، بنياد قرآن و عترت سپاه ثارالله با تسليت شهادت حضرت علي(ع) اظهار داشت: حضرت اميرمومنان(ع) در خطبه 109 نهج‌البلاغه مي‌فرمايند « قرآن را بياموزيد زيرا بهترين مفاهيم را دارد ».
وي افزود: توصيه بزرگان اخلاق، امام(ره)و رهبري نيز همين است؛ قرآن بايد در زندگي ما انسان‌ها جاري و ساري باشد.
عربپور گفت: اگر اين نسخه در دستور كار ما قرار گيرد و برداشت خوب از قرآن داشته باشيم، اين كتاب نسخه شفابخش دل‌ها و جان انسان‌ها است.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان تصريح كرد: انسان منقطع از قرآن، مانند درختي است كه دور آن سيمان ريخته باشند، منحرفان سياسي و متحجران از قرآن فاصله دارند و قرآن در زندگي آنها وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: ما بايد به هر طريق به وسيله قرآن راه خود را مستقيم كنيم و در مسير اسلام ناب قدم برداريم.
عربپور گفت: يكي از دستاوردهاي ماه مبارك رمضان قرآن است، ماهي كه قرآن يعني زندگي و حيات طيبه در آن نازل شد و اساس هدايت بشر برمبناي قرآن است.
وي اظهار داشت: پايه اصلي دين قرآن است و بزرگان از وجود پيامبر(ص) تا آخرين ائمه(ع) همه در راه قرآن و ايجاد حكومت قرآني تلاش كردند و ما به عنوان شيعه و مقتدي آنان بايد به قرآن در مباحث اجتماعي، فلسفي، دين و ... توسل و تمسك داشته باشيم.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان افزود: بايد در نظام قانون، مواضع سياسي و اجتماعي، تعليم و تربيت و ... به قرآن بازگشت داشته باشيم.
وي تصريح كرد: متخلفان سياسي و كساني كه در مقابل ولايت مي‌ايستند، كساني هستند كه پشت به قرآن كرده‌اند.
عربپور اظهار داشت: مادامي كه انسان با قرآن ارتباط دارد، از مفاسد سياسي، اقتصادي مصون است و وقتي كه از قرآن جدا شود، دچار انحراف مي‌شود.
وي افزود: هر كس از خواص كه لغزش پيدا كرده از قرآن جدا شده است، برخي نيز از قرآن مانند خوارج و وهابي‌ها سواستفاده مي‌كنند.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله كرمان تصريح كرد: انقلاب اسلامي پيروزيش با قرآن بود و تا زماني كه قرآن در عمل و زندگي مسئولان است، انقلاب زياني نمي‌بيند.
وي خاطرنشان كرد: به همين دليل است كه دشمنان انقلاب مي‌گويند، اگر ما قرآن و ولايت را از ايران بگيريم، موفق مي‌شويم.
عربپور گفت: پيامبر اسلام(ص) فرموده است « بشريت به وسيله قرآن و عترت نجات پيدا مي‌كند » و مادامي كه ما خودمان را از اين دو جدا نكنيم، زيان ني‌بينيم.
عربپور در اين محفل با قدرداني از زحمات سپاه ثارالله در زمينه فعاليت‌هاي قرآني خاطرنشان كرد: سپاه ثارالله در شهر كرمان بيشترين محافل قرآني را دارد و اين نشان دهنده، انسجام در بعد قرآني در سپاه است و در سطح كشور اين محافل بي‌نظير محسوب مي‌شود.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net