فارس: نماينده مردم شهرستان‌هاي مريوان و سروآباد در مجلس گفت: اقدامات سوء دشمنان و منافقان كوچك‌ترين خللي در وحدت شيعه و سني كردستان ايجاد نخواهد كرد.
 
اقبال محمدي به ترور امام جمعه موقت سنندج در شب 23 رمضان اشاره كرد و اظهار داشت: اين اقدام تروريستي تنها با هدف ايجاد اختلاف بوده و چيزي جز اين مسئله را به دنبال ندارد.
وي با اشاره به اينكه ماموستا برهان‌عالي با تدبير و درايت خود همواره در راستاي حفظ و تقويت اتحاد در ميان مردم كردستان تلاش مي‌كرد، افزود: اين قضيه براي دشمنان اسلام اصلا قابل تحمل نبود و همين مسئله موجب شهادت وي شد.
نماينده مردم شهرستان‌هاي مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي وحدت شيعه و سني و يكپارچگي مسلمانان و اتفاق كلمه ميان آنها را تيري در چشم دشمنان اسلام خواند و تاكيد كرد: اين وحدت به منظور جلوگيري از نفوذ بيگانگان و تحقق اهداف شوم آنان بايد بيش از پيش تقويت شود.
محمدي تلاش جريان نفاق در اين منطقه را در زمينه ايجاد اختلافات مذهبي دانست و گفت: خوشبختانه با وجود عالماني آگاه و روشنفكر، اهداف و توطئه‌هاي آنان تاكنون در كردستان محقق نشده و نخواهد شد.
وي از مردم به ويژه جامعه روحانيت كردستان خواست تا با آگاهي كامل فتنه‌هاي دشمنان استان را به موقع شناسايي و با آن برخورد كنند چرا كه اين مهم‌ترين نقش مردم در پايداري وحدت بين مسلمانان است.
نماينده مردم شهرستان‌هاي مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي تنها هدف دشمنان از اين دست مسائل را ناامني در اذهان عمومي و بهره‌برداري سياسي به نفع خود است كه روحانيت استان به عنوان رهبران جامعه بايد در اين زمينه روشنگري نموده و مانع از ايجاد شبهه در بين مردم شوند.
محمدي تاكيد كرد: در صورتي كه جامعه روحانيت با اين جور مسائل كوتاه بيايند و نقش موثر خود را در جامعه كمرنگ كنند به يقين بي‌هيچ مشكلي هدف اساسي آنان غالب خواهد شد.
وي همچنين از دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي خواست تا با پيگيري‌هاي ويژه، عاملان اين اقدام تروريستي را شناسايي و به مردم استان معرفي كنند تا خداي ناكرده كوچكترين شبهه‌اي در بين مردم نسبت به نظام و يا برعكس پيش نيايد.
نماينده مردم شهرستان‌هاي مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه با اقدام موثر اين دستگاه‌ها، سرنخ‌هايي از عاملان ترور فرزند و برادرزاده امام جمعه مريوان به دست آمده است، تصريح كرد: با همت ماموران امنيتي عوامل اين ترور دستگير و آنان را بسزاي اعمالشان مي‌رسانند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net