ویرایش عکس دی ماه 98

علامه دکتر سید محمد تیجانی شب گذشته با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از نزدیک با این مرکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آشنا و در جمع محققان، اندیشمندان و پژوهشگران این مرکز به سخنرانی پرداخت.
 
به گزارش راسخون به نقل از نورسافت این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی فعالیت های مرکز تحقیقات را ارزشمند، ماندگار و جهانشمول معرفی کرد و افزود: مرکز تحقیقات کامیپوتری علوم اسلامی بر پایه خلوص، تقوا، اراده محققان حوزه و دانشگاه تاسیس و به فعالیت مشغول است.
دکتر تیجانی مرکز نور را نه تنها افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بلکه جهان اسلام و تشیع عنوان کرد و اظهار داشت: در گذشته دول غربی کشورهای اسلامی را به عقب ماندگی اقتصادی، فرهنگی، علمی و... متهم می ساختند و همه جا فقط نام، نام کشورهای غربی بود ولی امروز به  یاری خداوند متعال شیعیان امام علی (علیه السلام) گام های موثری در عرصه های متختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در دنیا برداشته اند به گونه ای که همه جا نام ایران اسلامی وجود دارد.
وی حضور در ایران را مایه سعادت و افتخاری برای خود دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند زادگاه من بوده و من در این کشور احساس راحتی و آرامش دارم.
علامه تیجانی خدمت برای اسلام و تشیع را افتخاری بی نظیر عنوان کرد و خطاب به محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: کار در این مرکز سعادتی است که نصیب همگان نمی شود و شما در انجام این امور با خداوند منان معامله کنید نه برای حقوق و مادیات.
لازم به ذکر است نماز مغرب به امامت علامه دکتر سید محمد تیجانی برگزار گردید.