معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز كشور، از راه اندازی «پورتال» ستاد اقامه نماز خبر داد.
 
«سيدمحمد عبد‌الهی»، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز كشور، در حاشيه برگزاری دومين اجلاس سراسری دبيران ستادهای اقامه نماز كشور، با بيان اين مطلب عنوان كرد: اين پورتال به منظور ايجاد شبكه ارتباطی ـ اداری بين ستادهای اقامه نماز استان‌ها با يكديگر و با ستاد مركزی به نشانیwww.namaz.irاز اول آذرماه سال‌جاری، راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: با توجه به اين امر و ضرورت اتوماسيون اداری، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز در ادامه اين اجلاس به تبيين و توضيح اين مسأله می‌پردازد. پورتال ستاد اقامه نماز جنبه تبليغی و فرهنگی دارد، اما نسبتش به كاربرد اداری آن كمتر است.
 
عبداللهی بيان كرد: اين بخش از اجلاس به شكل توجيهی و تعامل به منظور بهره‌گيری مطلوب‌تر از اين پورتال از ساعت 14:30 امروز چهارشنبه، تشكيل می‌شود.
 
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز كشور، ادامه داد: بخشی از برنامه‌های ما در اين اجلاس مربوط به بررسی وضعيت نظارت و ارزيابی از عملكرد دستگاه‌های اجرايی در حوزه نماز است، كه توسط معاونت برنامه‌ريزی و نظارت ستاد تبيين می‌شود.
 
وی تاكيد كرد: بخش ديگر اين اجلاس فردا پنج‌شنبه از ساعت 7:30 آغاز خواهد شد، كه در آن چشم‌انداز، مأموريت، اصول و راهنمای ارزش‌های ستاد اقامه نماز كه توسط كميته برنامه‌ريزی راه‌بردی تبيين شده است به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد. اين همه اين مباحث به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.
 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>