اخشابی: این روزها بشدت مشغول ساخت آلبوم جدیدم با نام موقتی «آیینه رو» هستم که در نظر دارم آن را تا پایان سال منتشر کنم.
 مجید اخشابی از خوانندگانی است که جایگاه خود را در حوزه موسیقی شناخته و در مسیری که برای خودش مشخص کرده است پیوسته حرکت می‌کند. او که آلبوم‌های همراز و پریزاد، گمگشته و ... را در کارنامه هنری خود دارد این روزها نیز مشغول ساخت آلبوم تازه‌اش است و به‌زودی آن را وارد بازار موسیقی می‌کند. گفت‌وگوی ما با این خواننده را می‌خوانید.
 
آقای اخشابی از آلبوم تازه چه خبر؟
این روزها بشدت مشغول ساخت آلبوم جدیدم با نام موقتی «آیینه رو» هستم که در نظر دارم آن را تا پایان سال منتشر کنم.
 
تفاوت این آلبوم با آثار قبلی‌تان چیست، آیا اتفاقی در این آلبوم می‌افتد؟
من برای ساخت این آلبوم 3 سال زمان گذاشتم و با توجه به حساسیت‌ها و دقت نظرهای خودم و بالارفتن توقعات مردم روند تولید این کار با وسواس بیشتری در حال انجام است و از نگاه خودم این آلبوم از کیفیت بالا و پختگی بیشتری در مقایسه با آلبوم‌های قبلی من برخوردار است و فضای جدیدی را در آن تجربه می‌کنم. تکلیف مخاطب در این اثر روشن است.
اگر قرار است قطعاتی مردم را به وجد بیاورد و با نشاط باشد نشاط‌آور است و اگر قطعاتی قرار است قطعاتی آرامش دهنده باشد آرامش را به مخاطب منتقل می‌کند، البته باز باید صبر کرد تا آلبوم روانه بازار موسیقی شود تا مردم بشنوند و خودشان قضاوت کنند.
این مورد را هم بگویم که از آنجایی که از انتشار آخرین آلبومم 3 سال می‌گذرد در این فاصله زمانی 24 قطعه آماده شده که در قالب دو آلبوم منتشر خواهد شد.
 
کدام شاعران در این آلبوم شعر دارند؟
اشعاری از مولانا، علی معلم، عبدالجبار کاکایی، فاضل نظری، مونا برزویی و ... در این آلبوم خوانده شده است.
 

در حال حاضر در چه مرحله‌ای از ساخت آلبوم هستید؟
دو قطعه پایانی کار در مرحله ضبط در استودیو است.
 
برای اجرای کنسرت برنامه‌ای دارید؟
اگر فرصت فراهم شود بعد از ماه صفر کنسرت خواهم داد و قصد دارم برای یک کنسرت بزرگ برنامه‌ریزی کنم که تا پایان سال یا اوایل سال آینده آن را به روی صحنه می‌برم.
 
 از آموزشگاه همراز چه خبر؟
این روزها بیشترین تمرکزم را روی آموزشگاه گذاشته‌ام و تاکنون نتایج اثربخشی هم داشته است. جوانان علاقه‌مند به حوزه موسیقی استعدادهای خوبی در این زمینه دارند و خوشبختانه روند کار آموزشگاه روند خوبی است.
 
راضیه غنجی
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net